Skip to main content
فهرست مقالات

سیمای "روابط عمومی" در بانک ها

نویسنده:

(3 صفحه - از 47 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : بانک، روابط‌عمومی، کارکنان، اطلاعات، مدیران، ارتباطات، مدیریت، مشتریان، سازمان، اطلاعات مدیر روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "اکنون اهمیت نهاد روابطعمومی چنان ارتقا یافته است که: یکی از چهره‌های برجسته آکادمی روابط عمومی معتقد است که: «اگر به روابطعمومی بانک‌ها نگاه کنید،تمام آینده سازمان در آن نمایان است،یعنی روابطعمومی آینه تمام‌نمای سازمان‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) روابطعمومی باید مشاور خوبی برای مدیریت بانک باشد و در اتخاذ تصمیم،ترسیم خط مشی و تدوین استراتژی‌ها به او یاری رساند. مدیران روابطعمومی بانک‌ها در قالب نمودار زیر باید جوابگوی خواسته‌های گوناگون باشند: (به تصویر صفحه مراجعه شود) به عنوان نمونه،باید از خود سوال کنند که برای کارکنان چه‌ برنامه‌ای باید داشته باشند؟و یا با مشتریان چگونه باید ارتباط برقرار کنند؟ با توجه به تنوع فعالیت‌ها و اهمیت کار روابطعمومی‌ صاحبنظران معتقدند که مدیران موفق در سازمان خود داشته‌اند. این نکته را نیز باید توجه فراوان قرار داد که مدیران‌ روابطعمومی بانک‌ها برای حسن اجرای دستورها،نشر اطلاعات و اخبار،تعلیمات کارهای بانکی و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.