Skip to main content
فهرست مقالات

این جاده بن بست است: ناتوانی بانک ها در ارایه خدمات نوین بانکی

نویسنده:

(2 صفحه - از 37 تا 38)

کلید واژه های ماشینی : ارایه خدمات نوین بانکی، مشتریان، بانک ها در ارایه خدمات، محصول، خدمتی نو، ناتوانی بانک ها در ارایه، جلب رضایت مشتریان اقداماتی، محصول جدید، بانکداری، ارایه محصولاتی نو

خلاصه ماشینی:

"بالاخره محصول جدید پس از صرف زمان و هزینه قابل توجه،برای استفاده مشتریان آماده شده و به مشتریان عرضه می‌شود،اما محصول جدید پس از عرضه نیز چرخه‌های دیگری را طی می‌کند: 1-ارایه یک خدمت نو از سوی بانک a از طریق‌ رسانه‌های گروهی به کرات تبلیغ و به صورت پیاپی به‌ مشتریان معرفی می‌شود. کشورهای دنیا دچار تغییر و تحول شده‌اند بانک‌های‌ کشور ما نیز در این راستا حرکت‌هایی را آغاز کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که در راه بانکداری نوین و استقرار بانکداری الکترونیک و به خصوص اینترنتی هنوز به‌ جز اندک بانک‌ها،پیشرفت چشمگیری حاصل نشده‌ است،چنان که هرازگاه استقرار بانکداری اینترنتی و ارایه خدمات بانکی از طریق اینترنت وعده داده‌ می‌شود،اما بسیاری از بانک‌ها به همان وعده بسنده‌ کرده و اقدام عملی نداشته‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.