Skip to main content
فهرست مقالات

شش سیگما در خدمات مالی

مترجم:

(2 صفحه - از 48 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : شش سیگما، سیگما در خدمت مالی، مشتری، روش شش سیگما، خدمات، مشتریان، هزینه‌ها، خطاها، به‌کارگیری، کیفیت

خلاصه ماشینی:

"از آنجایی که بیشتر موسسات خدماتی گرفتار افزایش‌ هزینه‌ها و ارایه خدمات ضعیف به مشتریان می‌باشند و هرگز فرایندهای کاری خود را مورد تجزیه و تحلیل‌ قرار نداده‌اند،لذا به اجرا در آوردن این روش می‌تواند برای آنها مفید و موثر واقع شود. برخورداری از نتایج روش شش سیگما به کارگیری موفقیت‌آمیز روش شش سیگما در قسمت خدمات،متضمن تمرکز کامل و بی‌رقفه بر مشتری است،به خصوص برآوردن نیازهای ایشان در بالاترین سطح ممکن که به منظور انجام آن چهار گام‌ اساسی را باید طی کرد: 1-مواردی را که برای مشتریانتان از اهمیت‌ بالاتری برخوردار هستند،مشخص کنید و اطمینان‌ حاصل نمایید که فرایندهای اصلی شما در راستای‌ تحقق این خواسته‌ها قرار دارند. همانگونه که واژه‌ خدمات هم القا می‌کند،شما اول باید نیازهای‌ مشتریانتان را تشخیص دهید تا قادر باشید که در راستای رفع این نیازها به ایشان خدمت کنید،به‌ وسیله بررسی‌های آماری،پرسشنامه،مصاحبه،و با استفاده از اطلاعاتی که در فایل‌هایتان موجود است- از هر راهی که شما را قادر کند تا صدای مشتری را به‌ وضوح بشنوید-مشخص کنید که آن نیازها کدامند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.