Skip to main content
فهرست مقالات

سیستم بانکی و بازاریابی فراموش شده

نویسنده:

(3 صفحه - از 55 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : بانک ،بازار ،بازاریابی ،مشتریان ،سیستم بانکی و بازاریابی ،محصول ،شناسایی ،بازاریابی فراموش‌شده ،فعلی ،خدمات ،شناسایی نیازهای جدید مشتریان ،ارایه ،بازاریابی بانکی ،اسلامی ،مدیریت بازاریابی ،خدمت بانکی جدید شناسایی ،وضعیت خدمات فعلی بانک ،اقدام ،سودترین ،شناسایی نیازهای مشتریان ،نیازهای مشتریان ،تقاضا ،بانک اسلامی دبی ،فعالیت‌های بازاریابی ،بانکداری ،رقبا ،بازارهای هدف ،بازاریابی و مدیریت تلاش‌های بازاریابی ،مشتریان نمونه بانک شناسایی ،دنیا

خلاصه ماشینی:

"*** وقتی که قطر از جدیدترین نرم افزارهای‌ بانکی برای اتوماسیون کلیه خدمات بانکی‌ استفاده می‌کند،یا سنگاپور به دنبال‌ پیاده کردن بانکداری اسلامی برای‌ کشورهای دیگر است،یا بانک اسلامی دبی‌ در حال ایجاد یک بخش بانکی بین المللی‌ است... این موسسه برآورد نموده است ک اگر این بانک‌های معتبر انگلیس وام‌ مسکن پرداخت کنند با استقبال خوبی روبرو خواهند شد و برای ارایه وام مسکن،احتمالا پنج شعبه دیگر نیز باید به شعب این دو بانک اضافه شوند. 3-بنا بر آخرین فناوری‌های بانکی-و عموما به‌ صورت یک تقلید سطحی-یک خدمت بانکی جدید شناسایی و برای استفاده مشتریان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود،بی آن که هنوز مقدمات عرضه آن‌ محصول فراهم شده باشد! کلام آخر دنیای بانکداری در حال تغییر و تحول است و امروزه دیگر بانک‌های موفق دنیا،نه تنها توانسته‌اند مشکلات و نیازهای مشتریان داخلی خود را مرتفع‌ سازند،بلکه تمرکز آنها بر روی شناسایی بازارهای‌ جدید در سایر کشورهاست و لذا رقابت شدیدی نیز در این زمینه با یکدیگر می‌نمایند. وقتی قطر از جدیدترین نرم‌افزارهای بانکی برای‌ اتوماتیک کردن کلیه خدمات بانکی استفاده می‌کند،یا سنگاپور تیمی را به خاورمیانه اعزام می‌کند تا نظام‌ بانکداری اسلامی را بررسی و این نظام را در کشور خود و سایر کشورها ارایه نمایند،وقتی بانک اسلامی‌ دبی در حال ایجاد یک بخش بانکی بین المللی‌ است... آیا وقت آن نرسیده است که ما نیز به بانک و بانکداری علمی‌تر نگاه کنیم و داشته‌ها و نداشته‌ها را بررسی کنیم و برای بهره‌وری بیشتر و دستیابی به‌ سودآوری بانک‌ها به عنوان بنگاه‌های اقتصادی، تغییر و تحولاتی را در سیستم بانکی کشور ایجاد نماییم؟"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.