Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های بانکداری

نویسنده:

(3 صفحه - از 55 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : بانک، بانکداری، سیتی گروپ، مشتریان، تایوان، مدیر، فنلاند، بانکداری الکترونیک، بانک سیتی گروپ، آمریکا

خلاصه ماشینی: "رشد سریع و امیدوار کننده بانک‌های آسیایی طی‌ دهه‌های اخیر و روند روز افزون حضور پر رنگ‌ بانک‌های آمریکایی و اروپایی در آسیا نیز موجب شده‌ است که کلیه سیاستگذاران و دست اندرکاران صنعت‌بانکداری و فاینانس در این قاره،به لزوم توجه بیشتر و هدفمندتر به مقوله تبلیغات و بازاریابی واقف شوند. هنگامی که چاک پرنس در اکتبر سال 2003، زمام امور را در سیتی گروپ در دست گرفت،این بانک‌ عظیم از مشکلات عدیده و متعددی رنج می‌برد که‌ مهمترین آنها عبارت بودند از پراکندگی و افسار گسیختگی بیش از حد شعب این بانک در سرتاسر جهان و وجود فساد و اختلاس‌های متعدد در سطوح مختلف بانک‌ها. این نسخه جدید با عنوان«اودیسه 5/2»به بازار عرضه شده و تا کنون نزدیک به 95 بانک اروپایی و آمریکایی،سفارش خرید آن را داده‌اند و پیش بینی‌ می‌شود که تا پایان سال 2006،بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی فعال در حوزه بانکداری‌ الکترونیکی و بانکداری اینترنتی،از این‌ سیستم عامل جدید در شعب خود استفاده‌ کنند. مشتریان‌ بانک‌های فنلاندی نیز به تبعیت از این بانک‌ها،به‌ تکنولوژی‌های جدید بانکی و خدمات بانکداری‌ الکترونیک و بانکداری الکترونیک روی آورده‌اند،به‌ طوری که هم اکنون بیش از 50 درصد مشتریان بانک‌ها در فنلاند،می‌توانند بدون مراجعه مستقیم به بانک‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) -فنلاند پیشگاه(Mobile Banking)شده است. یکی از انگیزه‌های اصلی سیاستگذاران و تصمیم گیرندگان بانک‌های بزرگ جهان برای اتخاذ چنین رویکردی،جبران و کمتر کردن فاصله ایجاد شده‌ بین مشتریان و کارمندان بانک‌ها به علت گسترش‌ اتوماسیون و توسعه بانکداری الکترونیکی است و آنها امیدوارند که از این طریق،بتوانند روابط عمومی‌ بهتری را در برابر مشتریان بیشمار خود داشته باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.