Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات حرفه ای و جمعی

نویسنده:

ISC (3 صفحه - از 3 تا 5)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، حرفه‌ای، نان، تبلیغات حرفه‌ای و جمعی، بیمه، هزینه، نانوائی، فروش، اتومبیل، عرضه

خلاصه ماشینی:

"در چنین صورتی دو نانوائی به جای آنکه به سر و کله هم بزنند و یکدیگر را از میدان خارج کنند هدف خود را توسعه بازار قرار میدهند و تبلیغات خود را در این جهت متمرکز می‌کنند و در نتیجه: 1-هزینه ای که برای تبلیغ انجام می‌دهند کمتر از نصف مجموع هزینه‌های آنها خواهد بود. تبلیغات جمعی و حرفه در صورتی که دو پیش فرض گفته شده وجود داشته باشد منطقی‌تر بنظر می‌رسد موسساتی که کالای مشابهی تولید و عرضه می‌کنند مشترکا کار تبلیغاتی را انجام می‌دهند و از تکروی بپرهیزند زیرا وقتی تبلیغات فردی متقابل صورت می‌گیرد نتیجه‌اش آن خواهد بود که مخاطب نیاز به آن کالا را احساس می‌کند. »و امثال آنها که در این صورت احتمال دارد مصرف کننده گیج شود و اصولا از بیمه کردن منصرف شود، اگر این احتمال وجود داشته باشد تمام هزینه‌های انجام شده بی نتیجه بوده عملا صرف خنثی کردن تبلیغات رقبا شده است و با توجه به اینکه هزینه تبلیغات بسیار زیاد است تحمل آن برای مدت زیادی و بدون نتیجه چندان آسان نیست."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.