Skip to main content
فهرست مقالات

نقش نمایندگان در توسعه بازار بیمه

نویسنده:

(5 صفحه - از 9 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،بازار ،توسعه بازار بیمه ،نقش نمایندگان در توسعه بازار ،نمایندگان ،صنعت بیمه ،بازار ناآگاه بیمه ،بیمه‌گران ،شرکتهای بیمه ،بررسی موضوع توسعه بازار بیمه ،بازار آگاه بیمه ،نقش نمایندگان در بازار ناآگاه ،کار توسعه بازار بیمه ،نقش نمایندگان در بازار بیمه ،بخش قسمتی از بازار بیمه ،بخش بازار ناآگاه بیمه ،حد توان مالی بازار ،فروش ،نمایندگان بیمه ،عنوان توسعه بازار بیمه ،آگاه بیمه ،بخش اصلی بازار بیمه ،بیمه کشور شرکتهای بیمه ،خدمات ،کار بررسی بازار بیمه ،بخش ناآگاه بیمه ،قسمت ،بازار بیمه سوای بازار ،فعالیت نمایندگان در بخش ناآگاه ،بازار مهمترین قسمت بازار

خلاصه ماشینی:

"نگارنده پیشنهاد می‌کند که از طرف صنعت بیمه اقدام‌ به ترسیم نقشه جغرافیائی بیمه بشود که کلیه مشکل‌ توسعه بازار بیمه است-بدون ترسیم این نقشه‌ جغرافیائی هیچ وقت توسعه بازار بیمه به مفهوم واقعی‌ امکان نخواهد داشت و در حد شعار باقی می‌ماند-باید طبق نقشه جغرفیائی بیمه کشور شرکتهای بیمه عام را موظف به ایجاد شعب و نمایندگیها در بازار ناآگاه بیمه‌ کرد-بعد از ترسیم این نقشه جغرفیائی بیمه است که‌ به استناد آمار و ارقام نه ادعا و تبلیغ می‌توان توسعه بازار بیمه را از ابعاد گوناگون آن بررسی کرد-البته ترسیم‌ چنین نقشه‌ای کار سهل و ساده‌ای نیست باید و شاید سالها گروههای پژوهشی برای چنین کاری فعالیت و برنامه‌ریزی کنند و این سودای تبلیغات بی‌محتوائی است‌ که تحت عنوان تعمیم و یا گسترش بیمه و یا در تحت‌ عنوان توسعه بازار بیمه،گروهی از بیمه‌گذاران بخش آگاه‌ بیمه را به کمک این و یا آن نماینده به دنبال خود به این و آن شرکت بیمه مبلغ می‌کشند و پس از چندی با تبلیغی‌ متقابل و شاید هم بی‌محتواتر با پیشگامی چند نماینده‌ دیگر همان بیمه‌گذاران را(یا چند نفر کمتر یا زیادتر)به‌ شرکت بیمه اولیه بر می‌گردانند بدون این که ااین رفت و برگشت در کل بازار بیمه مؤثر باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.