Skip to main content
فهرست مقالات

جهانی کردن خدمات - نقش واسطه ها در بازار بیمه اروپائی

مترجم:

ISC (2 صفحه - از 70 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : نقش واسطه‌ها در بازار بیمه ،بیمه ،اروپا ،بازار بیمه اروپا ،واسطه ،خدمات ،بیمه‌گران ،مشتری ،بیمه‌گران اروپائی به‌منظور گسترش فعالیت ،واسطه اروپائی بطور روز ،رقابت ،خدمات واسطه استفاده ،امر سرمایه‌گذاری خطر خدمات لازم ،صنعت ،صنعت بیمه اروپا ،آزادسازی مقررات در بازار بیمه ،بازار بیمه رقابت ،ظرفیت ،شرکت بیمه ،روند آزادسازی مقررات در بازار ،خریداران بیمه ،گسترش ،حرفه‌ای ،فعالیت ،گسترش طرحهای جدید و جالب ،در بازار ،ظرفیت‌های جدید به‌نحوی‌که شایسته ،بازار اروپا به‌صورت ،بیمه می‌تواند نقش ،جریان دستخوش تغییراتی

خلاصه ماشینی:

"به همان نسبت که فعالیت شرکتهای چند ملیتی بطور فزاینده پیچیده‌تر می‌گردد، همراه با این روند برای اینکه واسطه‌های بتوانند جلب مشتری کرده و آنها را حفظ کنند باید لزوما پا را از حد واسطه‌گری به مفهوم پادرمیانی بین مشتری و بازار فراتر گذارده با کسب مهارت‌های لازم نقش خود را به نحو احسن انجام دهد. واسطه‌ها در شرایطی رقابتی در بازار فعالیت می‌کنند و در حالیکه روابط بین مشتری و بیمه‌گر هنوز در اروپا پابرجاست معذلک نقش واسطه در بازار اعتبار بیشتری پیدا می‌کند و مسلما با توجه به تکنولوژی اطلاعات در عصر ما برای صرفه‌جوئی در هزینه واسطه‌های حرفه‌ای می‌توانند در زمینه بیمه‌گری بازرگانی یک سیستم توزیع مؤثری ایجاد کنند و این امر بیش از تأسیس شعبات در سراسر جهان مؤثر بوده و نتیجه بهتری حاصر می‌گردد، زیرا سرمایه باید لزوما در جهت تخصصی کردن خدمات بیمه مصروف گردد و نه در گسترش شعبات."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.