Skip to main content
فهرست مقالات

جهانی کردن خدمات - نقش واسطه ها در بازار بیمه اروپائی

مترجم:

ISC (2 صفحه - از 70 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : نقش واسطه‌ها در بازار بیمه، بیمه، اروپا، بازار بیمه اروپا، واسطه، خدمات، بیمه‌گران، مشتری، بیمه‌گران اروپائی به‌منظور گسترش فعالیت، واسطه اروپائی بطور روز

خلاصه ماشینی:

"به همان نسبت که فعالیت شرکتهای چند ملیتی بطور فزاینده پیچیده‌تر می‌گردد، همراه با این روند برای اینکه واسطه‌های بتوانند جلب مشتری کرده و آنها را حفظ کنند باید لزوما پا را از حد واسطه‌گری به مفهوم پادرمیانی بین مشتری و بازار فراتر گذارده با کسب مهارت‌های لازم نقش خود را به نحو احسن انجام دهد. واسطه‌ها در شرایطی رقابتی در بازار فعالیت می‌کنند و در حالیکه روابط بین مشتری و بیمه‌گر هنوز در اروپا پابرجاست معذلک نقش واسطه در بازار اعتبار بیشتری پیدا می‌کند و مسلما با توجه به تکنولوژی اطلاعات در عصر ما برای صرفه‌جوئی در هزینه واسطه‌های حرفه‌ای می‌توانند در زمینه بیمه‌گری بازرگانی یک سیستم توزیع مؤثری ایجاد کنند و این امر بیش از تأسیس شعبات در سراسر جهان مؤثر بوده و نتیجه بهتری حاصر می‌گردد، زیرا سرمایه باید لزوما در جهت تخصصی کردن خدمات بیمه مصروف گردد و نه در گسترش شعبات."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.