Skip to main content
فهرست مقالات

محصول جدید بیمه ای در ژاپن

(1 صفحه - از 8 تا 8)

خلاصه ماشینی:

"وعده‌ای می‌خواهند فقط همین کار را بکنند،الزاما وارد خط کاری جدیدی می‌شوند و باید تصمیم‌ بگیرند که آیا آن‌ها در شرکت خود تخصص عمیق‌ برای انجام راحت کار دارند یا نه. آیا استاندارد اندپورز که استحکام مالی‌ شرکت‌های بیمه اتکایی را ارزشیابی می‌کند به راه‌های‌ جدیدی که این بازیگران با تخصص خود در شرکت‌ برای روشن کردن این راه‌ها تلاش می‌کنند علاقمند هستند؟لوین می‌گوید«"ابدا"مالی مدتی است که‌ متوجه شده‌ایم که مؤسسات صنعتی بیش از پیش هم‌ بیمه و هم مدیریت سنتی ریسک مالی را به عنوان‌ بخشی از یک کاشی می‌بینند که کل طیف ریسک آن‌ها را مشخص می‌کند. این محافظت تجاری در پاسخ به قانون مسؤولیت کالا ایجاد گردید که از سال‌ 1995 به مورد اجرا گذاشته شد و بدین معنی است که‌ وارد کنندگان کالا برای جبران خسارت احتمالی،اگر مصرف کنندگان متحمل خسارت شوندو یا بوسیله‌ یک کالای وارداتی آسیب ببینند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.