Skip to main content
فهرست مقالات

ارائه خدمات جهانی

نویسنده:

(4 صفحه - از 7 تا 10)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، شرکت‌های بیمه، مشتری، بیمه‌گران، مشتریان، ریسک، ارائه خدمات جهانی، خدمات و سرویس‌دهی شرکت‌های بیمه، مدیریت ریسک، توسعه

خلاصه ماشینی:

"ولی آیا تمامی تب‌ها مضر هستند؟یکی از این تب ها که در میان کلیه شرکت‌های‌ بیمه در سال 1998 شیوع پیدا کرده است،تب تغییر تفکیک سنتی بیمه‌های اموال و حوادث ادغام آن‌ها در قالب برنامه‌های چند نوعی Multi-Class و ارائه‌ آن‌ها به صورت جهانی،هر جا که اکثر تب‌ها به واسطه وجود یک عامل خارجی و نامطلوب که بیماری می‌باشد حادث می‌شود این نوع تب در سطح شرکت‌های بیمه‌ توسط اکثر آنان به عنوان راه‌حل مطلوبی برای حل‌ مشکلات پذیرفته شده است و بطور گسترده‌تر توسط بخش خدمات و سرویس دهی شرکت‌های بیمه و نیز نمایندگی‌ها توسعه یافته است،به‌طوری که در حال‌ حاضر کمتر شرکت بیمه‌ای یافت می‌شود که دستوری‌ از شرکت های مشتری خود دریافت نکند که در آن دو یا چند نوع بیمه در قالب برنامه‌های چند نوعی نباشد در صورتی که در گذشته این نوع بیمه‌ها به‌طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌گرفتند. در تمامی این مراحل چگونگی بدست‌ آوردن اطلاعات لازم برای تخمین ریسک مهم‌ می‌باشد و اکثر بیمه‌گران در این مورد مانعی در پیش‌ رو ندارند و روابطی که بیمه‌گران با مشتریان خود که‌ شرکت‌های بزرگی می‌باشند دارند غالبا به‌ سرمایه‌گذاری در برنامه‌های مدیریت ریسک آنان‌ می‌انجامد در نتیجه درسال 1998 دامنه ریسک‌هایی‌ که مورد بررسی قرار می‌گرفتند و یا انتقال پیدا می‌کردند افزایش پیدا کردند و این سال،سالی بود که‌ در آن دامنهء پوشش‌های بیمه‌ای به‌طوری توسعه پیدا کرد و انواع بیمه‌های جدید و پوشش‌های غیر معمول‌ متداول شد که بیمه‌گران ناچار به ارائه نوآوری‌ها و انعطاف پذیری در مسیر راه خود شدند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.