Skip to main content
فهرست مقالات

مصاحبه با مدیران راهبردی خدمات مالی زوریخ

مصاحبه شونده:

مصاحبه کننده:

(6 صفحه - از 4 تا 9)

خلاصه ماشینی:

"LMN :آیا می‌توانید بگویید که تدارکات لازم برای‌ ادغام فعالیت‌های Eagle Star و زوریخ در ساختار گروه ZFS چه بوده است؟ اندروهاروی:در جریان خرید«شرکت تعاونی‌ بیمه زوریخ» Insurance(MMI)Ẓ ẓZurich / Municipal Mutual ،که به عقیده من معامله‌ای‌ بزرگ و پیچیده بود،اینجانب بسیار فعال بودم. تا زمانی که‌ فرایند ادغام به‌طور واقعی کامل نشده است،نمی‌توانیم‌ اطلاعات لازم را از« Eagle Star و زوریخ»به دست‌ آورده و آن‌ها را کنار یکدیگر قرار دهیم،زیرا قوانین‌ ما را از انجام این کار باز می‌دارد. ولی تمام این مراکز خدماتی کلا مورد استفاده برای واحد بازرگانی‌ راهبردی کارگزاری بیمه اشخاص قرار خواهد گرفت. زوریخ هم چنین کارمندان کارگزاری از راه دور بیمه اشخاص داشت و ما نیز تصمیم گرفتیم که نه تنها آن‌ها را حفظ کنیم بلکه این نوع خدمات را در یک‌ سازماندهی جدید گسترش دادیم. LMN :می‌توانید در مورد این تفاوت‌ها توضیح‌ دهید؟ اندروهاروی:به‌طور مثال،برای Eagle Star «تقسیم بین بیمه‌نامه‌های طرح جامع و غیر جامع» ( Comprehensive / Noncomprehensive Split ) به صورت 78 درصد و 22 درصد است. LMN :در مورد توزیع محصول چه؟ اندروهاروی:ممکن است فکر کنید که Eagle Star و زوریخ هر دو در بازاری مشابه فعالیت می‌کردند، بنابراین آن چه که لازم بود انجام شود،ادغام پایه‌های‌ دو شرکت بود. این مسائل کلی مربوط به مرتبط کردن روش‌ فعالیت‌ها،فروش بیمه‌نامه و بازاریابی تا حدودی در شرکت زوریخ پیشرفت داشته و فرصت‌های جدیدی‌ برای فعالیت در رشته‌های جدید بیمه‌ای به وجود آورده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.