Skip to main content
فهرست مقالات

ساختار جدید گروه خدمات مالی زوریخ

(2 صفحه - از 9 تا 10)

کلید واژه های ماشینی : گروه خدمات مالی زوریخ، ساختار جدید گروه خدمات، مدیر بازاریابی واحد بازرگانی راهبردی، واحد بازرگانی راهبردی، واحد بازرگانی راهبردی کارگزاری اشخاص، بیمه‌ای، کارگزاری اشخاص گروه ZFS، مشتریان، کارگزاری، واحد بازرگانی راهبردی در بریتانیا

خلاصه ماشینی:

"همین کار در مورد بازاریابی انجام می‌شود که هدف آن‌ جستجوی مشتریان عمده بوده و تلاش می‌کند تا خدمات و محصولاتی را که باید به این مشتریان ارائه‌ شود برابر نماید. «فعالیت‌های زیادی وجود دارد که باید در درون‌ سازمان انجام شود ولی تا اینجای کار مقدار بسیار کمی از آن برای افشاء آماده شده است. در ماه جولای هر سال،مدیران تمامی واحدهای‌ بازرگانی برای تعیین اهداف گروه،تحت عنوان‌ «روش راهبردی ادامه عملیات برای سه سال آینده»، گردهم می‌آیند ولی مسأله مهم‌تر تصمیم‌گیری در مورد عملیات 12 ماهه آینده خواهد بود:یعنی این که‌ خدماتی که آن‌ها در حال حاضر مشغول به ارائه آن‌ هستند و خدماتی که انتظار می‌رود در آینده ارائه‌ نمایند. گروه ZFS در حال حاضر به سختی تلاش می‌کند تا بهترین اشکال محصولات و خدمات بیمه‌ای ارائه‌ شده توسط واحدهای Eagle Star و زرویخ را با یکدیگر ترکیب نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.