Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه اتومبیل مالزی: پیشرفت ها و تحولات آتی

مترجم:

(8 صفحه - از 14 تا 21)

خلاصه ماشینی:

"برای‌ مبارزه با این زمینه ذهنی، BNM ،برای‌ بهبود رفتار بیمه‌گران بیمه اتوموبیل بطور اساسی توجهی خاص مبذول کرده است که این‌ اقدام بعنوان تلاشی آهسته و مداوم برای اعمال‌ نظم بیشتر و قرار دادن صنعت در موقعیتی‌ استوارتر بحساب می‌آید. در سطح صنعت،برای بازنگری و بهبود عملکرد بازار فعلی،حوزه‌هایی که‌ نیاز به توجه فوری دارند،عبارتند از قبول‌ شرط تخفیف عدم خسارت (NCD) و توافق (KFK)Knock-for-Knock که هزینه‌های تعمیرات مابین بیمه‌گران، پرداخت خسارت‌ها و رفع اختلافات بر سر هزینه تعمییرات را اداره می‌کند،و در سطح واسطه‌گران،(که شامل‌ نمایندگان،ارزیاب‌های خسارت،و تعمیرگاه‌ها می‌باشد)برای ترویج‌ تخصص‌گرایی در رفتار و روش ارائه‌ خدمات آن‌ها،بیمه‌گران ملزم هستند که‌ خدماتی با استانداردهای قابل قبول مورد نیاز این واسطه‌ها ایجاد کنند. این‌ سیستم در نظر دارد که دایره فعالیت خود را به‌ موضوع‌های دیگر ارزیابی خسارت در مراحل‌ بعدی نیز گسترش دهد تا با تحلیل و بررسی‌ خسارت‌ها مشخص شود که آیا قطعات آسیب‌ دیده به تعمیر نیاز دارند یا به تعویض یک تحول دیگر،تأسیس سازمان‌ تعیین نرخ حق بیمه خواهد بود که در حال‌ حاضر توسط صنعت بیمه به عنوان حرکتی‌ سریع به سمت علمی شده صدور بیمه‌نامه در دست بررسی است. با توجه به مشکل‌ کلاهبرداری و تقلب که هنوز در بخش‌ اتوموبیل رایج است وپیش‌بینی می‌شود که‌ تحت شرایط حاضر اقتصادی افزایش پیدا کند، BNM و صنعت بیمه سعی بر این دارند که‌ در سطوح بالایی با دیگر مقامات مربوطه‌ همچون پلیس،اداره حمل و نقل جاده‌ای و وزارت بازرگانی داخلی و اداره امور مصرف‌ کنندگان(که مسئول صدور گواهی نامه برای‌ تعمیر کاران اتوموبیل است)همکاری کنند،با این هدف که یک شبکه ملی و مؤثر صد کلاهبرداری ایجاد کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.