Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های مرکز تحقیقات: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(3 صفحه - از 25 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، رضایت بیمه‌گذاران آتش‌سوزی شرکت بیمه، رضایت بیمه‌گذاران آتش‌سوزی شرکت، بیمه‌گذاران آتش‌سوزی شرکت بیمه آسیا، بیمه‌گذار، بیمه‌گذاران آتش‌سوزی شرکت سهامی بیمه، بیمه‌نامه، شرکت بیمه، آتش‌سوزی شرکت سهامی بیمه آسیا، ارائه اطلاعات شفاف زمان بازدید

خلاصه ماشینی: "توصیه‌های کاربردی: الف)در مرحله صدور بیمه‌نامه آن چه که‌ اهمیت دارد ارائه اطلاعات درست،به موقع و مفید به بیمه‌گذار است که از طریق گسترش‌ واحدهای مشاوره و تربیت و آموزش کارکنان در امر مشاوره و حتی به کارگیری سیستم‌های‌ کامپیوتری بسیار موثر است. ب)از آن جا که نحوه تحصیل بیمه‌نامه به‌ رضایت بیمه‌گذار ارتباط دارد بنابراین واحدهای‌ صدور و یا نمایندگی‌ها نباید فقط به فکر فروش‌ بیمه‌نامه و وصول کارمزد از سوی شرکت بیمه‌ باشند بلکه باید در مراحل رسیدگی و تسویه‌ خسارت نیز به بیمه‌گذار کمک کنند ج)د مرحله رسیدگی و تسویه خسارت که بیشتر از قسمت‌های دیگر یک فرایند؛بر رضایت‌ بیمه‌گذاران می‌تواند موثر باشد داشتن کارکنان‌ خبره و آموزش دیده که با اعزام آن‌ها نه فقط در ساعات اداری بلکه در طی روز و بازدید و تنظیم‌ گزارش که البته خود بیمه‌گذار نیز می‌تواند با همکاری مطلوب و ارائه اطلاعات شفاف زمان‌ بازدید و تنظیم گزارش را کمتر کرده و سرعت‌ بیشتری را در پرداخت خسارت به وجود آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.