Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های مرکز تحقیقات: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(3 صفحه - از 25 تا 27)

خلاصه ماشینی:

"توصیه‌های کاربردی: الف)در مرحله صدور بیمه‌نامه آن چه که‌ اهمیت دارد ارائه اطلاعات درست،به موقع و مفید به بیمه‌گذار است که از طریق گسترش‌ واحدهای مشاوره و تربیت و آموزش کارکنان در امر مشاوره و حتی به کارگیری سیستم‌های‌ کامپیوتری بسیار موثر است. ب)از آن جا که نحوه تحصیل بیمه‌نامه به‌ رضایت بیمه‌گذار ارتباط دارد بنابراین واحدهای‌ صدور و یا نمایندگی‌ها نباید فقط به فکر فروش‌ بیمه‌نامه و وصول کارمزد از سوی شرکت بیمه‌ باشند بلکه باید در مراحل رسیدگی و تسویه‌ خسارت نیز به بیمه‌گذار کمک کنند ج)د مرحله رسیدگی و تسویه خسارت که بیشتر از قسمت‌های دیگر یک فرایند؛بر رضایت‌ بیمه‌گذاران می‌تواند موثر باشد داشتن کارکنان‌ خبره و آموزش دیده که با اعزام آن‌ها نه فقط در ساعات اداری بلکه در طی روز و بازدید و تنظیم‌ گزارش که البته خود بیمه‌گذار نیز می‌تواند با همکاری مطلوب و ارائه اطلاعات شفاف زمان‌ بازدید و تنظیم گزارش را کمتر کرده و سرعت‌ بیشتری را در پرداخت خسارت به وجود آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.