خلاصه ماشینی:
"مسألهای که در این مورد باید روشن شود این است که آیا مستخدم برای انجام نوع شبه جرمی که انجام داده است،استخدام شده است و یا عمل شبه جرم بنابه اراده خود وی صورت گرفته است.
قلمرو تحقیق:از نظر زمانی و مکانی وضعیت دهه اخیر شرکت سهامی بیمه آسیا در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته است.
یافتههای پژوهش:اهمیتی که مدیران عالی شرکت به عنوان متولیان سیاست گذاری برای عوامل بازاریابی)آمیخته بازاریابی)قایل بودهاند پرداخته و نتایج موید آن بود که ایشان قیمت را عامل مهمی دانسته اما قیمتگذاریها را که در بیمه مرکزی انجام میشود واقعبینانه و براساس واقعیات نمی دانستند.
همچنین اهمیت عامل ارتقا که شامل تبلیغات و معرفی کالا به مشتریان است نیز مورد تأیید قرار گرفته ولی بالا بودن هزینه به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی و آگهیها در انجام این امر مهم بسیار محدودیت داشتند.
از خوانندگان گرامی تقاضا میشود انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس مرکز تحقیقات بیمهای بیمه مرکزی ایران ارسال فرمایند."