Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های مرکز تحقیقات: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، شرکت سهامی بیمه آسیا، مستخدم، کارفرما، استخدام، سفر، تازه‌های مرکز تحقیقات، مرکز تحقیقات بیمه‌ای بیمه، بازاریابی، بازاریابی در صنعت بیمه

خلاصه ماشینی:

"مسأله‌ای که‌ در این مورد باید روشن شود این است که آیا مستخدم برای انجام نوع شبه جرمی که انجام‌ داده است،استخدام شده است و یا عمل شبه‌ جرم بنابه اراده خود وی صورت گرفته است. قلمرو تحقیق:از نظر زمانی و مکانی وضعیت دهه اخیر شرکت سهامی بیمه‌ آسیا در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته‌ است. یافته‌های پژوهش:اهمیتی که‌ مدیران عالی شرکت به عنوان متولیان سیاست‌ گذاری برای عوامل بازاریابی)آمیخته‌ بازاریابی)قایل بوده‌اند پرداخته و نتایج موید آن بود که ایشان قیمت را عامل مهمی دانسته‌ اما قیمت‌گذاری‌ها را که در بیمه مرکزی انجام‌ می‌شود واقع‌بینانه و براساس واقعیات نمی‌ دانستند. هم‌چنین اهمیت عامل ارتقا که شامل‌ تبلیغات و معرفی کالا به مشتریان است نیز مورد تأیید قرار گرفته ولی بالا بودن هزینه‌ به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی و آگهی‌ها در انجام این امر مهم بسیار محدودیت داشتند. از خوانندگان گرامی تقاضا می‌شود انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس مرکز تحقیقات بیمه‌ای بیمه مرکزی ایران ارسال‌ فرمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.