Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های مرکز تحقیقات: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، شرکت سهامی بیمه آسیا، مستخدم، کارفرما، استخدام، پایان‌نامه‌های، سفر، تازه‌های مرکز تحقیقات، مرکز تحقیقات بیمه‌ای بیمه، بازاریابی، بازاریابی در صنعت بیمه، تحقیقات بیمه‌ای بیمه مرکزی، توصیه‌های کاربردی، بررسی نقش عوامل بازاریابی، عمل شبه جرم، عوامل بازاریابی در گسترش صنعت، گسترش صنعت بیمه ایران، بیمه آسیا اهمیت، شبه جرم بنا به اراده، کار، مستخدم در حال سفر، آمیخته بازاریابی، مستخدم در زمان کار، پژوهش، سیاست، عمل استخدام، روش، بیمه آسیا در سطح کشور، استاد، عمل شبه‌جرم

خلاصه ماشینی: "مسأله‌ای که‌ در این مورد باید روشن شود این است که آیا مستخدم برای انجام نوع شبه جرمی که انجام‌ داده است،استخدام شده است و یا عمل شبه‌ جرم بنابه اراده خود وی صورت گرفته است. قلمرو تحقیق:از نظر زمانی و مکانی وضعیت دهه اخیر شرکت سهامی بیمه‌ آسیا در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته‌ است. یافته‌های پژوهش:اهمیتی که‌ مدیران عالی شرکت به عنوان متولیان سیاست‌ گذاری برای عوامل بازاریابی)آمیخته‌ بازاریابی)قایل بوده‌اند پرداخته و نتایج موید آن بود که ایشان قیمت را عامل مهمی دانسته‌ اما قیمت‌گذاری‌ها را که در بیمه مرکزی انجام‌ می‌شود واقع‌بینانه و براساس واقعیات نمی‌ دانستند. هم‌چنین اهمیت عامل ارتقا که شامل‌ تبلیغات و معرفی کالا به مشتریان است نیز مورد تأیید قرار گرفته ولی بالا بودن هزینه‌ به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی و آگهی‌ها در انجام این امر مهم بسیار محدودیت داشتند. از خوانندگان گرامی تقاضا می‌شود انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس مرکز تحقیقات بیمه‌ای بیمه مرکزی ایران ارسال‌ فرمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.