Skip to main content
فهرست مقالات

تجارت الکترونیکی: رقابتی دشوار توام با فشار هزینه ای

مترجم:

(11 صفحه - از 98 تا 108)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،تجارت الکترونیکی ،بیمه‌گران ،اینترنت ،بازار ،بیمه اتومبیل ،عرضه ،نرخ مخارج بیمه‌گران سنتی اتومبیل ،نرخ مخارج بیمه‌گران مستقیم ،زنجیره ارزش ،بازار بیمه اتومبیل آلمان ،بیمه‌گران مستقیم ،بیمه‌گران مستقیم در بازار بیمه ،خدمات ،مخارج بیمه‌گران مستقیم در بازار ،بیمه‌گران سنتی ،تکنولوژی‌های جدید اطلاعاتی ،کانال عرضه خدمات ،سهم بیمه‌گران مستقیم از بازار ،نرخ مخارج بیمه ،بیمه اتومبیل آلمان و انگلستان ،هزینه‌های بیمه‌گران سنتی فشار ،مخارج بیمه‌گران کم هزینه ،زنجیره ارزش سنتی بیمه‌گران ،بیمه‌گران کم هزینه ،بیمه‌گران کم ،نرخ مخارج بیمه اتومبیل ،بیمه‌گران مستقیم در فعالیت بیمه‌گری ،نرخ حق بیمه اتومبیل ،خدمات اینترنتی و تجارت الکترونیک

خلاصه ماشینی:

"همچنین این مقاله مزایای استفاده از تجارت‌ الکترونیکی را در کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی شرکت‌های بیمه مورد بررسی قرار داده‌ و چگونگی تاثیر گذاری تکنولوژی‌های جدید اطلاعاتی را بر زنجیره سنتی ارزش‌ها شرح‌ داده است. از آنجا که بیمه گذاران بعضی مهارت‌ها را خود انجام‌ می‌دهند(وارد کردن داده‌های شخصی خود)و درجه استاندارد کالاها نیز بالاتر می‌باشد، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌های بازار یابی از طریق اینترنت نسبت به بیمه‌گران مستقیمی‌ که از روش فروش از راه دور استفاده می‌کنند، بیشتر است. هم چنین از طرف دیگر آنچه آن‌ها به عنوان‌ حق‌العمل یا کار مزد فروش می‌پردازند2،به‌ مقدار قابل ملاحظه‌ای کمتر از بیمه‌گران‌ سنتی است،که این امر خود در حکم عاملی‌ مهم به خصوص در بازاری است که‌ بیمه گذاران تمایل به تعویض مکرر بیمه‌گر خود دارند. در این شرایط پایین بودن نرخ حق بیمه اتومبیل به ضرر بیمه‌گران مستقیم است و نیز بیمه‌گران کم هزینه،از طریق تحت پوشش قرار دادن تعداد کمتری از بیمه گذاران کمتر خسارت را حاشیه سود خود را افزایش می‌دهند. در حد نهایت این موارد،بیمه‌گر در آینده تنها یک شرکت صوری و ظاهری که به‌ عنوان یک بیمه‌گر بر روی اینترنت و در مقابل بیمه گذاران ظاهر می‌شود نخواهد بود، بلکه کلیه خدمات بیمه‌ای را از طرف دیگر عرضه کنندگان خدمات(بیمه‌گران تخصصی) ارائه می‌دهد. این امر اساسا به اینکه امکان‌ صرفه جویی چه مقدار است و یا چه خدمات‌ اضافی دیگری عرضه خواهد شد،متخصصان‌ بیمه با چه سرعتی تبدیل به عرضه کنندگان‌ خدمات بیمه‌ای خواهند شد و آیا چنین‌ ارائه دهندگان خدمات بیمه‌ای سطح بالایی‌ می‌توانند در مقایسه با بیمه‌گران سنتی به‌ صرفه جویی‌های اقتصادی بیشتر دست پیدا کنند،بستگی دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.