خلاصه ماشینی:
"دلیل اصلی این امر آن است که آنها برای حفظ بازارهای فروش خود، احتیاج به پرداخت هزینههای ثابت بسیار گزافی دارند تا به این ترتیب بتوانند محصولات بیشتری به مشتریان خود بفروشند.
طبق آمار پی دبلیو سی ( CWP )سهم بانک از بازار بیمههای زندگی نسبتا کوچک و در حدود 15 در صد است و دیگر کانالهای توزیع(مثل مشاوران مستقل)همچنان بازار کار را تحت سلطه خود دارند.
آنهائی که به بیمه بانک اعتقاد دارند،اغلب در مورد نحوه اجرای آن با هم اختلاف دارند،از دیدگاه یک بانک این مسأله مطرح میشود که آیا لازم است شرکتی در اختیار داشته باشد که ارائه کننده محصولات بیمهای باشد که خود میفروشد؟و آیا یک بیمهگر نیاز دارد که برای توزیع محصولات خود یک بانک را خریداری کند؟صاحبنظران و مدیران ارشد بانک اسکاتلند،که با چندین بیمهگر ارتباط دارند معتقد هستند که مصرفکنندگان هر روز بیش از پیش با اینترنت آشنا شده و نسبت به قیمتها آگاهی پیدا میکنند،لذا بهترین نوع از محصولات بیمهای را مطالبه خواهند کرد."