Skip to main content
فهرست مقالات

موفقیت در بازار بیمه های اتومبیل

مترجم:

(5 صفحه - از 224 تا 228)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، بیمه اتوموبیل، شرکت بیمه کورنیا، موفقیت شرکت بیمه کورنیا، بازار بیمه‌های اتوموبیل مالزی، بازار، سیستم کنترل گواهی‌های بیمه اتوموبیل، موفقیت، کل اجرایی شرکت بیمه کورنیا، خسارت، مالزی، حق بیمه‌ها، بازار بیمه‌های اتوموبیل در مالزی، تعمیرگاه‌ها، مدیریت، بازار بیمه‌های اتومبیل، حق بیمه‌های بیمه اتوموبیل، شرکت کورنیا دعاوی خسارت، شرکت کورنیا، نمایندگان، کنترل، جریان کار و مدیریت آینده‌نگر، کنترل دقیق گواهی بیمه اتوموبیل‌ها، مدیریت پورتفوی بیمه‌های اتوموبیل، بازاریابی، مدیریت آینده‌نگر، ارتباط با تعمیرگاه‌های اتوموبیل، بیمه‌گر، سیستم کنترل همه‌جانبه گواهی‌های بیمه، دعاوی خسارت

خلاصه ماشینی: "لذا در این مقاله،سعی خواهد شد تا سه رکن اصلی موفقیت شرکت بیمه کورنیا که عبارت‌ از:جهت‌یابی قوی در بازاریابی،کنترل همه جانبه‌ جریان کار و مدیریت آینده‌نگر است،مورد بررسی‌ قرار گیرد. با توجه به اینکه حق بیمه‌های بیمه اتوموبیل‌ حدود 45 در صد از کل بیمه‌های پرداختی را تشکیل می‌دهد و همواره رشد ثابت و منسجمی دارد، فعالیت در این رشته بیمه‌ای بسیار جذاب بوده و تعداد زیادی از تازه‌واردان بازار را به خود جذب‌ کرده است،با این حال تعداد کمی توانسته‌اند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشند. آقای ادریان‌لو( hoL nairdA )،مدیر کل‌ اجرایی شرکت بیمه کورنیا با تاکید بر اهمیت سه‌ رکن جهت‌یابی قوی در بازاریابی،کنترل همه جانبه‌ جریان کار و مدیریت آینده‌نگر،اظهار داشت: «جهت‌یابی قوی در بازاریابی،جریان ورود حق بیمه‌ها را حفظ کرده و به حداکثر می‌رساند و کنترل جریان کار از هدر رفتن حق بیمه‌ها جلوگیری می‌کند. کورنیا در طول سالهای مورد فعالیت خود در بازار بیمه اتوموبیل مالزی،در زمینه‌ جدی بودن نسبت به گروه تعمیرگاه‌هایش شهرت‌ خاصی یافته است. اهمیت تمرکز بر نمایندگان در شرکت بیمه کورنیا به سرعت مشخص شد که منبع اصلی توسعه فعالیت‌های مربوط به بیمه‌ اتوموبیل،وجود نمایندگان شرکت بوده است. موفقیت شرکت بیمه کورنیا در به شهرت‌ رساندن نام خود و ارائه انواع گوناگون خدمات با ارزش افزوده بالا( secivres dedda-eulaV )به‌ بیمه‌گذرانش،سبب گردید که فرصت‌های کاری‌ بیشتری در سطح کشور برای نمایندگان فراهم شود. در شرکت بیمه مورد نظر،سیستم اطلاعات مدیریت‌ (به‌تصویرصفحه‌مراجعه‌شود) همواره در حال اصلاح است تا به این هدف دست یابد و زمان پاسخگویی مدیریت را کوتاه کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.