Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه مسئولیت حرفه ای و چگونگی پوشش خطاهای فن آوری در شرکت های فن آوری اطلاعات

مترجم:

(5 صفحه - از 255 تا 259)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، شرکت‌های فن‌آوری اطلاعات، فن‌آوری اطلاعات، پوشش خطاهای فن‌آوری در شرکت، بیمه مسئولیت، پوشش، خسارات، مشتری، حرفه‌ای، قرارداد

خلاصه ماشینی:

"این شرکت‌ها از پوشش دادن به‌ خطرات اولیه فارغ هستند و نمی‌خواهند خطرات‌ خسارات مالی که ناشی از عملکرد نرم‌افزاری یا خدمات حرفه‌ای باشد را جبران کنند و صراحتا این‌ استثناء را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه به ادعایی‌ که حاکی از عملکرد نرم‌افزاری و خدمات حرفه‌ای‌ باشد بیمه تعلق نمی‌گیرد شرکت‌های فن‌آوری‌ اطلاعات منتظر ظهور بیمنامه‌هایی هستند که‌ خطاهای فن‌آوری و عفلت‌های حرفه‌ای را تحت‌ پوشش درآورد. پوشش تخصصی‌2 فن‌آوری OE یا بیمه مسئولیت حرفه‌ای، شرکت‌های فن‌آوری را زمانی حمایت می‌کنند که آن‌ شرکت‌ها با دو نوع رایج از ریسک‌های مسئولیت به‌ شرح زیر روبرو باشند: @ادعاهای خلاف مبنی بر این که شرکت‌ها، استانداردهای مورد قبول و توجه کارشناسان فن‌آوری‌ را به دقت رعایت نکرده‌اند. به حداقل رساندن ریسک‌2 با وجود این که همیشه اشتباهات بشری و خطاهای کامپیوتری مورد داوری قرار خواهد گرفت‌ ولی راهکارهایی وجود دارد که مدیران فن‌آوری‌ اطلاعات با بکار بردن آن‌ها می‌توانند بر این‌ خطرات فائق آیند و ریسک را راهبری و مدیریت‌ کنند واز همان آغاز پروژه،روابط خود با مشتریان را مستحکم نمایند. در این راستا می‌بایست این قراردادها را اسناد پویا تلقی و همراه با مشتریان آنها را بررسی‌ نموده و به صورت کتبی آن را تنظیم و اصلاح کنید، روش‌های مورد نیاز برای انجام اصلاحات و هماهنگی‌ در قراردادهای فن‌آوری اطلاعات باید کاملا فهرست شده و در نهایت اگر در همه مراحل قرارداد و نیز مرحله پایانی پروژه مشتری اظهار رضایت‌ نمود،وی به صورت کتبی آن را ثبت نماید در این‌ شرایط تمام مستندات کنترلی بایستی به طور کامل‌ مورد بازبینی مجدد قرار گیرد تا طبق دستور العمل‌ قید شده در قرارداد،مراحل کار به نحوی مطلوبی‌ انجام شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.