Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی فرایند بازاریابی بیمه در هندوستان

مترجم:

(4 صفحه - از 39 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، بررسی فرایند بازاریابی بیمه، بازار، فرایند بازاریابی بیمه در هندوستان، بازاریابی، مشتری، بازار بیمه، مشتریان، فروش، بیمه نامه‌های عمر مستمری

خلاصه ماشینی:

"تعدادی از پوشش‌های مناسب برای این بخش‌ عبارتند از بیمه نامه‌های تمام عمر با سود یا بدون‌ سود،بیمه نامه‌های عمر مستمری،بیمه نامه عمر با برگشت سرمایه،بیمه نامه‌های دوره‌ای و بیمه نامه‌های‌ ویژه سودده به مشتریان به علاوه شرکت‌های بیمه عمر و بیمه‌گران خصوصی نیز پوشش‌های بیمه‌ گروهی و مستمری ارائه می‌دهند. درک بیمه به عنوان یک مجموعه هندی‌ها بیمه را مجموعه‌ای پیچیده با اجزای‌ مشروتی و خدماتی می‌دانند و معتقدند که روش‌های‌ ابداعی به افزایش آگاهی و دستیابی مردم به خدمات‌ کمک می‌کنند،اما سناریوی جهانی حاکی از این‌ است که کشورهای با بالاترین نرخ درآمد سرانه بیمه، آن‌هایی هستند که شبکه فروش با نفوذتری دارند و این امر ممکن است از آنجا ناشی شود که اشخاص‌ ثالث به نحو مناسب‌تری نسبت به بیمه‌گران به‌ خواسته‌های مشتریان توجه دارند وفاداری‌ آن‌ها را به دست می‌آورند به علاوه شرکت‌هایی که‌ ارائه‌دهنده طرح‌های مالی هستند بیشتر تمایل دارند طرح‌های خودشان را بفروشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.