خلاصه ماشینی:
"(بهتصویرصفحهمراجعهشود) تازههای پژوهشکده بیمه توصیههای کاربردی پایان نامههای بیمهای 1-عنوان:کیفیت خدمات داخلی و ارتباط آن با قابلیت خدمات رسانی کارکنان به مشتریان 2-دانشجو:احمد اکرمی.
10-اهداف پژوهش:هدف از انجام تحقیق شناسایی عوامل کیفیت خدمات داخلی و بررسی رابطه این عوامل با قابلیت خدمت رسانی کارکنان رده صف شرکت سهامی بیمه ایران 11-اهم فرضیهها فرضیه اهم این تحقیق عبارت است از''''بین کیفیت خدمات داخلی و قابلیت خدمت کارکنان رابطه معنیداری وجود دارد.
13-محدودیتهای تحقیق: عدم همکاری(تاخیر)بخشی از شرکت در ارایه اطلاعات مورد نیاز اولیه همچون تعداد و ترکیب پرسنل شعب بود.
همچنین آزمون رگرسیون چند گانه نشان میدهد از میان هشت عامل کیفیت خدمات داخلی چهار عامل(ارتباطات،همسویی اهداف،پاداش و شناسایی خط مشیها و رویهها)بر متغیر وابسته قابلیت خدمت تاثیر دارند.
همچنین یافتههای تحقیق فرضیه دوم را نیز که اشاره میکند رابطه کیفیت خدمات داخلی با قابلیت خدمت قویتر از رابطه حقوق،دستمزد و قابلیت خدمت است تایید شد.
15-پیشنهادات پژوهش: 1-دیگر عوامل کیفیت خدمات داخلی مورد شناسایی قرار گیرد."