Skip to main content
فهرست مقالات

اینترنت ابزاری برای ترفیع بیمه

مترجم:

(9 صفحه - از 263 تا 271)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، اینترنت، ترفیع، اطلاعات، تبلیغ، شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران، رسانه، وب، ترفیع بیمه

خلاصه ماشینی: "این مدل برای طراحی تبلیغ در جهان مجازی‌ و بر روی ورق‌های وب بسیار مفید است و مدیران‌ شرکت‌های بیمه با توجه به این چهار ویژگی و عنصر می‌توانند برنامه تبلیغی قوی و مناسبی را طراحی‌ کنند و در اینترنت به کار گیرند. بنابراین هجوم به سوی اینترنت به عنوان‌ یک رسانه تبلیغی بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف‌ انتخاب رسانه و تجزیه و تحلیل آن‌ها کار بخردانه‌ای‌ نیست و از آنجا که هر موقعیت و محصول(نوع‌ خدمات شرکت‌های بیمه)شرایط ویژه‌ای دارد،لذا نمی‌توان قانون ثابتی را برای انتخاب رسانه مطرح‌ کرد و یا چنین پنداشت که علی رغم همه مزایا و فواید اینترنت و فن‌آوری اطلاعات این رسانه بهتر و موثرتر از سایر رسانه‌های تبلیغی است. توجه داشته‌ باشید که عدم حضور در جهان مجازی به مراتب‌ بهتر از حضوری منفی است این طراحی‌ها اغلب به‌ وسیله افرادی غیر حرفه‌ای(از دیدگاه بازاریابی)به‌ وسیله متخصصان و تکنسین‌های فن‌آوری اطلاعات که‌ تخصصی در بازاریابی ندارند،طراحی می‌شوند و شامل تصاویر متعددگرافیک زیاد و موسیقی و نشان‌ تجاری شرکت‌های بیمه است که هیچ گونه ارزشی را برای بیمه‌گذار ایجاد نمی‌کند. ذکر این نکات را به فرصتی دیگر موکول می‌کنیم‌ زیرا در غیر این صورت مقاله حاضر بسیار طولانی‌ خواهد شد اما به‌طور کلی برای انتخاب شیوه مناسب‌ ترفیع علاوه بر بودجه در دسترس باید به عواملی چون‌ ذهنیت‌سازمان در بازار نیروی انسانی در دسترس، امکان به روزرسانی ورق‌های وب و اطلاعات،نحوه‌ نام‌گذاری‌سازمان در وب،سهولت دسترسی به‌ اطلاعات،سرعت دسترسی به اطلاعات،شیوه‌ پرداخت،نوع سیستم عامل مورد نیاز،حوادث احتمالی‌ و موارد پیش‌بینی نشده و امنیت توجه شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.