Skip to main content
فهرست مقالات

سایت های اینترنتی دروازه ای گشوده به روی دنیای نامتناهی بیمه

مترجم:

(3 صفحه - از 272 تا 274)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، اینترنتی، اطلاعات، فروش، تجارت الکترونیکی، هزینه، مراکز فروش بزرگ بیمه، سایت‌های اینترنتی، مرکز بزرگ خرید الکترونیکی، مشتریان، سایت‌های تجارت الکترونیکی، موانع فروش الکترونیکی بیمه، فروش بلیط به‌هنگام در مقایسه، دلار، خرید الکترونیکی بیمه، تجاری، جذب مشتریان جدید محصولات، مرکز خرید الکترونیکی واقعی، هزینه متغیر فروش به موسسه، بیمه‌نامه، دنیای نامتناهی بیمه، سایت moC، مانع بزرگ فروش به‌هنگام، فروشنده تجارت الکترونیکی، سایت الکترونیکی بیمه، محصول، خریداری، موسسات تجاری، شرکت هواپیمایی فرایند فروش بلیط، تجارت الکترونیکی نوعی فروش

خلاصه ماشینی: "ارتباط طبیعی کامپیوتری به‌ موسسات تجاری اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری‌ برای مشتریان خود فراهم‌آورده و به آن‌ها برای‌ خریدهای آگاهانه کمک نمایند. 5-ارتباطات مشتری تجارت الکترونیکی به‌طور واقعی می‌تواند ارتباطات و وفاداری تجاری مشتریان را تقویت نمایند. این به‌ سایت‌های تجارت الکترونیکی امکان می‌دهد تا از گزینه‌های شخصی مشتریان جهت سفارش‌ محصول،اطلاعات و خدمات بهینه مناسب برای هر مراجعه‌کننده به سایت با فراهم نمودن نهایت دقت و سودآوری از طریق تلفیق اولویت‌ها بهره ببرند. 6-پیدایش مرکز بزرگ خرید الکترونیکی‌ بیمه در حالی که بخش اعظمی از صنعت بیمه در تلاش برای رفع موانع فروش الکترونیکی بیمه است، تعداد کمی مراکز فروش بزرگ بیمه( ecnarusni ) ( serotsrepus )از اینترنت سر برآورده است که نشان‌ دهنده آن است که با این موانع بی‌ارتباط نیست. این سایت‌ یک مرکز خرید الکترونیکی واقعی برای بیمه است و یک محیط به هنگام برای مصرف‌کننده جهت مقایسه‌ قیمت‌ها و خرید بیمه‌نامه بدون واسطه فراهم‌آورده‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.