Skip to main content
فهرست مقالات

هفت گام استراتژیک در بازاریابی خدمات بیمه (قسمت سوم)

مترجم: ؛

شهریور 1382 - شماره 63 (15 صفحه - از 388 تا 402)

کلید واژه های ماشینی : بیمه‌گذاران ،شرکت بیمه ،اعطای جوایز به بیمه‌گذاران ،مراجعه بیمه‌گذار به شرکت ،سطح ارتباط با بیمه‌گذاران ،ارتباط با بیمه‌گذاران ،بیمه‌گذار به شرکت بیمه ،بیمه‌گذار با کارکنان شرکت ،مدیر بازاریابی ،کیفیت خدمات ،استمرار ارتباط با بیمه‌گذاران ،مدیران شرکت‌های بیمه ،اعطای جوایز ،اعطای پاداش به بیمه‌گذاران ،مدیریت کارکنان ،استفاده از جایزه ،بیمه‌گذار با شرکت ،مشارکت بیمه‌گذاران ،مدیران شرکت‌های ،کارکنان شرکت ،روش مناسب ،تحقیقات بازاریابی ،رضایت بیمه‌گذاران ،ارائه خدمات ،بیمه‌گذاران خدمت ،وفادار نمودن بیمه‌گذاران ،حفظ بیمه‌گذاران ،بیمه‌گذار و کارکنان ،آموزش کارکنان ،شناخت بیمه‌گذاران

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.