Skip to main content
فهرست مقالات

سخن سردبیر

نویسنده:

(2 صفحه - از 452 تا 453)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، کارکنان، سخن سردبیر، مشتری، صنعت بیمه، ریسک، بیمه‌گذاران، بررسی شیوه‌های اتخاذی صنعت بیمه، بازاریابی خدمات بیمه، ریسک و نقش صنعت بیمه

خلاصه ماشینی:

"در این شرایط از یک طرف استقرار دیدگاه‌های استراتژیک در زمینه بازاریابی با استفاده‌ از استراتژی‌های نوین خدمت‌رسانی،کسب حداکثر رضایت‌مندی مشتری(بیمه‌گذار)و همچنین ارائه‌ طبقه‌بندی‌های مناسب از انواع ریسک‌ها و بررسی‌ ابعاد پیچیده بیمه‌پذیری در حوزه‌های مختلف مورد بیمه به منظور مواجهه بهتر و موثرتر با مشکلات‌ احتمالی بر سر راه فعالیت بیمه از اهم مواردی است‌ که یک بیمه‌گر لازم است به آن توجه نماید. در این راستا در این شماره در مقاله اول با اتمام بحث سلسله‌وار هفت گام استراتژیک‌ در بازاریابی خدمات بیمه،به بررسی شناخت‌ بیمه‌گذاران،ارزش‌آفرینی برای بیمه‌گذاران،مدیریت‌ شکایت‌های بیمه‌گذاران،سنجش رضایت بیمه‌گذاران، وفادار کردن بیمه‌گذاران،کارکنان و اهمیت خدمت‌ به بیمه‌گذاران و بالاخره طراحی ساختار مشتری‌ محور و تحقیقات بازاریابی پرداخت شده است. در مقاله سوم،رتبه‌بندی ریسک کشورها در قالب مسایلی چون درجه‌بندی ریسک کشورها، روش‌های مختلف ارزیابی ریسک،یعنی سیستم‌ ارزیابی GRCI ،کوپلین( nilpoC )،سرمایه‌گذاری‌ مستقیم خارجی مطرح و با اتکا بر این مبانی نظری‌ بررسی وضعیت ریسک و نقش صنعت بیمه در کاهش ریسک در ایران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.