Skip to main content
فهرست مقالات

آینده تثبیت نرخ های بیمه هواپیما

مترجم:

(5 صفحه - از 518 تا 522)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،هواپیمایی ،بیمه هواپیما ،بیمه‌گران ،حق بیمه ،اپراتورهای شرکت هواپیمایی افزایش حق ،بیمه هوایی ،شرکت هواپیمایی افزایش حق بیمه ،خسارت ،شرکت‌های بزرگ هواپیمایی ،شرکت‌های بیمه هوایی کشوری ،حملات تروریستی هواپیمایی ،پوشش ،پوشش بیمه ،پوشش بیمه شرکت‌های هواپیمایی ،ایمنی ،نرخ بیمه هوایی ،کلتنر ،خلبان‌ها ،خسارت‌های بیمه پوشش بیمه ،اپراتور ثابت ،دلار ،نرخ‌های بیمه هواپیما ،شرکت‌های هواپیمایی ،زیان‌ها و خسارت‌های بیمه پوشش ،بیمه‌گران اتکایی ،نرخ‌های بیمه کمتری پرداخت ،بازار ،زیان و خسارت استفاده هواپیما ،حق بیمه پرداختی سال

خلاصه ماشینی:

"آینده تثبیت نرخ‌های بیمه هواپیما ترجمه:تینا اهتمامی‌ فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی ریچارد کلتنر،مدیر منطقه‌ای شرکت‌های‌ بیمه هوایی کشوری معتقد است که حتی قبل از حملات تروریستی هواپیمایی 11 سپتامبر 2001،حق‌ بیمه‌های افزوده شده برای شرکت‌های بزرگ‌ هواپیمایی امری اجتناب ناپذیر بود. با این وجود تاثیری که اتفاقات اخیر بر بیمه هوایی گذاشته است‌ بهترین نتیجه ممکن را به ما خواهد داد این امر به‌ بیمه‌گران اجازه می‌دهد تا برای شرکت‌های بزرگ‌ هواپیمایی که به خاطر سابقه ایمنی‌شان نسبت‌ نرخ‌های بیمه کمتری پرداخت کرده‌اند،پوشش بیمه‌ فراهم آورد. کلتنر در مقاله‌ای که همراه با هال ویلیامز ( smailliW laH )رئیس شرکت‌های بیمه هوایی‌ کشوری نوشته است طی چهل و هفتمین سمینار ایمنی‌ شرکت هواپیمایی کاس( ssaC )[1]که توسط موسسه‌ ایمنی پرواز( FSF )[2]و انجمن شرکت‌های هواپیمایی‌ ملی( AABN )[3]از هفتم تا نهم ماه می در فونیکس آریزونا برگزار شده بود،مقاله با نام‌"بیمه‌ هوایی و مدیریت ریسک،مشکلات،تبعات و ناکامی‌ها و دستاوردها"ارائه کرد. اگر شرکت‌های بزرگ هواپیمایی برای‌ خرید هواپیما وام گرفته باشند،معمولا وام‌دهنده از دارنده می‌خواهد تا حتما پوشش خطر جنگ را نیز داشته باشد،بنابراین برای برخی از صاحبان هواپیما حق بیمه‌های میان مدت ناگهان دو برابر شده است. شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند بیمه‌گران را از طریق واسطه‌ها تحت تاثیر بگذارند تا از طریق‌ ارائه مدرک کارهای ایمنی همچون آموزش سالانه تمام‌ خلبان‌ها و پرسنل نگهداری با ارائه مدرک و استفاده‌ از مراحل استاندارد اجرایی بر اساس الگوی تایید شده‌ از طرف AABN با نیاز خدمه پرواز برای اعمال‌ نظارت بیشتر هواپیما زمانی که هواپیما در حال‌ مراقبت،کنترل و سرپرستی یک اپراتور ثابت( OBF ) [4]باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.