Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های پژوهشکده بیمه: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(3 صفحه - از 59 تا 61)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،میزان فروش حضوری انواع بیمه‌نامه ،تازه‌های پژوهشکده بیمه ،فروش حضوری انواع بیمه‌نامه وجود ،بازاریابان ،فروش حضوری در صنعت بیمه ،بررسی عملکرد مدیریت نیروی فروش ،پژوهش ،نیروی فروش و میزان فروش ،فروش و میزان فروش حضوری ،پایان‌نامه‌های ،آموزش ،ارتقاء و بهبود فروش حضوری ،فروش حضوری ،توصیه‌های کاربردی پایان ،استخدام ،فرآیند آموزش نیروی فروش ،بهبود فروش حضوری در صنعت ،صنعت بیمه بهبود ،استخدام نیروی فروش ،آموزش بازاریابان ،رابطه منفی با میزان فروش ،بازاریاب به عنوان ملاک ،انتخاب بازاریاب ،بازاریابی بیمه ،متقاضی ،عملکرد بازاریاب و بررسی ،نمایندگی ،رابطه ،متغیرهای

خلاصه ماشینی:

"در این پایان‌نامه‌ سعی شده است به راه‌حل‌هایی جهت ارتقاء و بهبود فروش حضوری از زاویه دید عوامل مربوط به‌ نماینده بیمه(مدیریت نیروی فروش)دست یابیم و بر این اساس مساله اصلی تحقیق عبارت است از اینکه: چگونه می‌توان فروش حضوری را در صنعت بیمه‌ بهبود بخشید و یا به عبارت دیگر راهکارهای ارتقاء و بهبود فروش حضوری در صنعت بیمه چیست؟ 11-فرضیات تحقیق: 1-رابطه معناداری بین فرآیند جذب و انتخاب و استخدام نیروی فروش و میزان فروش حضوری انواع‌ بیمه‌نامه وجود دارد. 13-پیشنهادات پژوهش: 1-جذب بازاریاب از طریق مراکز کاریابی و آژانس‌های استخدام 2-اولویت در استفاده از روش‌های آزمون‌ استخدامی و مصاحبه‌های شخصی برای انتخاب‌ بازاریاب 3-انتخاب بازاریاب به ترتیب بر اساس‌ ملاک‌هایی چون ویژگی‌های تخصیص متقاضی، دانش و مهارت متقاضی در مورد بازاریابی وضعیت‌ بازار و طرز تلقی و نگرش متقاضی نسبت به‌ فروشندگی خدمات بیمه به عنوان ملاک‌های اصلی‌ انتخاب 4-استفاده از جلسات آموزشی توسط سرپرستان،استفاده از کتابچه راهنما و راهنمایی‌ همکاران تازه استخدام شده برای آشناسازی آنها با محیط و شرایط کار."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.