Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های پژوهشکده بیمه: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(3 صفحه - از 59 تا 61)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، میزان فروش حضوری انواع بیمه‌نامه، تازه‌های پژوهشکده بیمه، فروش حضوری انواع بیمه‌نامه وجود، بازاریابان، فروش حضوری در صنعت بیمه، بررسی عملکرد مدیریت نیروی فروش، پژوهش، نیروی فروش و میزان فروش، فروش و میزان فروش حضوری

خلاصه ماشینی:

"در این پایان‌نامه‌ سعی شده است به راه‌حل‌هایی جهت ارتقاء و بهبود فروش حضوری از زاویه دید عوامل مربوط به‌ نماینده بیمه(مدیریت نیروی فروش)دست یابیم و بر این اساس مساله اصلی تحقیق عبارت است از اینکه: چگونه می‌توان فروش حضوری را در صنعت بیمه‌ بهبود بخشید و یا به عبارت دیگر راهکارهای ارتقاء و بهبود فروش حضوری در صنعت بیمه چیست؟ 11-فرضیات تحقیق: 1-رابطه معناداری بین فرآیند جذب و انتخاب و استخدام نیروی فروش و میزان فروش حضوری انواع‌ بیمه‌نامه وجود دارد. 13-پیشنهادات پژوهش: 1-جذب بازاریاب از طریق مراکز کاریابی و آژانس‌های استخدام 2-اولویت در استفاده از روش‌های آزمون‌ استخدامی و مصاحبه‌های شخصی برای انتخاب‌ بازاریاب 3-انتخاب بازاریاب به ترتیب بر اساس‌ ملاک‌هایی چون ویژگی‌های تخصیص متقاضی، دانش و مهارت متقاضی در مورد بازاریابی وضعیت‌ بازار و طرز تلقی و نگرش متقاضی نسبت به‌ فروشندگی خدمات بیمه به عنوان ملاک‌های اصلی‌ انتخاب 4-استفاده از جلسات آموزشی توسط سرپرستان،استفاده از کتابچه راهنما و راهنمایی‌ همکاران تازه استخدام شده برای آشناسازی آنها با محیط و شرایط کار."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.