Skip to main content
فهرست مقالات

محصولات جدید بیمه ای (نرخ گذاری و برآورد ریسک)

مترجم:

(7 صفحه - از 35 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،محصول ،ریسک ،بیمه عمر ،ارزیابی ،محصول جدید ،قیمت ،سرمایه ،خدمات ،بخش بیمه عمر ،مدیریت ،تجزیه و تحلیل ریسک‌ها ،تجزیه و تحلیل ،نرخ‌گذاری و برآورد ریسک ،بخش بیمه عمر به تجزیه ،عرضه ،بازار ،قیمت‌گذاری ،قیمت‌گذاری ارزیابی ریسک ،بیمه عمر محصولات ،تحلیل ریسک‌ها و قیمت‌گذاری مناسب ،ارزیابی ریسک ،خدمات مدیریت سرمایه ،بلند مدت ،مدیریت بیمه ،عرضه محصول جدید به بازار ،بازگشت ،تعدیل ،بازگشت سرمایه ،بیمه عمر عرضه

خلاصه ماشینی:

"گذشته از این،بخش بیمه عمر در هنگام‌ تصمیم‌گیری در خصوص قیمت مناسب و شایسته‌ برای محصولات سرمایه‌ای باید توانایی خود را برای‌ ارائه این خدمات در آینده‌ای که محیطی پویا،دائما متحول و نامطمئن دارد نیز مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار دهد. در کل ممکن است ریسک‌های مربوط به‌ محصول مالی را به وسیله معیارهای زیر ارزیابی کنیم: بازگشت سرمایه ضمانت قراردادی انتظارات و توقعات اخلاقی شاخص سودآوری خدمات کیفیت/سیستم‌ها و فرآیند کامپیوتری‌ /فرآیند دستی کمیت/هزینه‌های نگهداری و تحصیل‌ اجزای سیستم‌ها نیروی انسانی(سطح مهارت و تعداد) حداقل اندازه کار برای داشتن کارایی پذیرش ریسک خالص قابلیت گسترش دادن مهارت‌های ادراکی سرمایه و دیگر ابزار تامین مالی هزینه‌های اولیه تامین مالی و حداقل مقدار آن حساسیت بازگشت هزینه در صرفه‌جویی پذیرش(در برابر مقررات) حاشیه امنیتی برای ملزومات احتیاطی ذخایر ملزومات احتیاطی واقعیت‌های ممکن در برابر ارزیابی هدف‌ (فرضیات) ارزیابی هدف(فرضیات)در برابر سامان بخشی ملزومات احتیاطی اعلام یافته‌ها(صورت جریان ضررهای‌ احتمالی)و احتمالات هنگام بررسی در مورد تعدیل ارزیابی‌ نبایستی تنها روی این موارد تمرکز کرد که فقط ریسک‌های ساده قابل جا به جایی هستند. تشخیص ترکیبات احتمالی از پارامترها (بهترین تخمین و انحرافات احتمالی)و ارتباط آنها اداره کردن ارزیابی به طور فنی امتیاز سهم/تعدیل عامل تخمین با مقررات محلی به طور ذهنی مشخص کردن ویژگی‌های ارزیابی مالی -دوره برگشت -میزان درصد ارزش حق بیمه‌ها -میزان درصد حق بیمه اولیه -میزان درصد هزینه‌ها خدمات ارائه شده مشخص نمودن دامنه عکس‌العمل به قیمت‌ محصول با استفاده از گزارشات رسیده کمک به مدیریت در تعیین هدف‌ قیمت گذاری -سودهای عملیاتی -وضعیت بازار -رهبری هزینه -هدایتگر ارزش مطالعه تجربه‌های نامساعد برای انتخاب‌ قیمت مناسب."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.