Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه عمر و تغییر سیستم مالی

مترجم:

(8 صفحه - از 42 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : بیمه عمر و تغییر سیستم، مشتری، تغییر سیستم مالی، هزینه، موسسات مالی، رقابت، مشتریان، تغییر، موسسات مالی موجب توسعه ساختار، خدمات

خلاصه ماشینی:

"بانکداری تلفنی پیش از این ایجاد شده بود یعنی:خدمات خود پرداز،خریدهای تلفنی و بررسی‌ حساب‌ها را می‌توان بدون هر گونه رابطه انسانی‌ انجام داد البته به جز در مورد صدای ضبط شده در بانکداری تصویری هنگامی که پایانه کامپیوتر،صدا را جایگزین می‌کند دیگر حتی به آن شخصی که‌ صدای ضبط شده را جایگزین می‌کرد نیازی نیست‌ و افزایش آگهی‌های بازرگانی و ارائه تسهیلات خرید از طریق اینترنت باعث شده است که رشد اینترنت‌ در زمینه چنین فعالیت‌هایی در مرز ایجاد یک تحول‌ بزرگ قرار گیرد. اگر قرار باشد موسسه مالی مشتریان خود را از دست ندهد لازم است آنها را در مقداری از سود حاصل از کاهش هزینه‌ها که در نتیجه رابطه‌ بلند مدت ایجاد می‌شود سهیم کند و از بی‌تحرکی‌ مشتری که ناشی از هزینه انتقال حساب است بیش از حد استفاده ننماید. دلال‌های رهن(از قبیل وام‌های داخلی‌ استرالیا)اخیرا در استرالیا حضور محسوسی داشته‌ اند و این امر به صنعت انتشار اوراق بهادار حیات‌ تازه‌ای بخشیده است و برای بانک‌ها نیز سرچشمه‌ رقابت جدیدی در زمینه تجارت وام مسکن محسوب‌ می‌شود امروزه مشاوران و طراحان مالی نقش سنتی‌ مدیران بانکی و دفاتر بیمه عمر را گرفته‌اند و به‌ عنوان یک منبع مشاوره،نفوذ روز افزونی در هدایت‌ سرمایه‌های سپرده مراجعان خود دارند شرکت‌های‌ بزرگ در حال توسعه دارای خزانه داری داخلی‌ پیشرفته‌ای هستند که آنها را قادر می‌سازد تا بتوانند فعالیت‌های تعهدی خود را که قبلا در بانک‌ها بر عهده داشتند دوباره از سر گیرند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.