Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های پژوهشکده بیمه: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(3 صفحه - از 62 تا 64)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، کارکنان، مشتری، مشتریان، توصیه‌های کاربردی پایان، تازه‌های پژوهشکده بیمه، کیفیت خدمات بیمه‌ای با استفاده، پژوهش، کیفیت خدمات، ارزیابی کیفیت خدمات

خلاصه ماشینی: "شکاف در ارائه خدمات یک‌ مسئله بسیار با اهمیت است چرا که ارزیابی‌ کلی مشتری از آنچه انتظار داشته در مقایسه با آنچه دریافت کرده می‌باشد به همین منظور در این تحقیق در صدد هستیم تا حد امکان این‌ شکاف‌ها را شناخته و پیشنهاداتی برای رفع‌ آنها ارائه کنیم در نهایت اهداف این تحقیق‌ عبارتند از: 1-شناخت تلقی مشتریان از کیفیت‌ خدمات ارائه‌شده توسط بیمه ایران 2-شناسایی شکاف‌های خدماتی که‌ منجر به نارضایتی مشتریان می‌شود. همچنین در این تحقیق یک فرضیه اصلی‌ و پنج فرضیه،به عنوان فرضیات فرعی مطرح و به شرح زیر است: فرضیه اصلی : انتظارات مشتریان از خدمات شرکت سهامی‌ بیمه ایران فراتر از عملکرد شرکت می‌باشد. 3-انتظارات مشتریان از پاسخگویی‌ فراتر از ادراکات آنان از پاسخگویی می‌باشد. 13-توصیه‌های کاربردی: با استفاده از نتایج به دست آمده از این‌ تحقیق می‌توان توصیه‌هایی کاربردی به شرح‌ زیر ارائه داد: سعی شود از تجهیزات مدرن در ارائه‌ خدمت به مشتریان استفاده شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.