Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه و شاخص های بهبود استاندارد در تونل ها

مترجم:

(23 صفحه - از 29 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : تونل، بیمه، جاده، بیمه شخص ثالث، خسارت، مسئولیت، حریق، تصادف، استاندارد، شخص ثالث

خلاصه ماشینی: "-وصل کردن لامپ‌های اضطراری در هر 1000 متر از تونل -ارتباطات مطمئن(شامل تلفن‌های کابلی) -تهیه نقشه‌های مناسب برای مواقع خطرناک، ماموریت‌ها،کنترل فاجعه و نجات -تجهیز و تعلیم گروه امداد به ویژه برای‌ اپراتورهای داخل تونل‌ها -تجهیزات مخصوص زمینی -سیستم اطفای آتش در قسمت‌های فنی و الکترونیکی معیارهای پیش‌گیری کننده -پیش بینی تجهیزاتی برای کنترل میزان حرارت‌ محورهای خودرو به ویژه قبل از ورود به‌ تونل‌های بلند و طولانی(سیستم مقابله با زیاد گرم شدن) -سیستم‌هایی برای بیرون بردن بار و غیره از تونل(برای مثال جا به جایی بار) -سیستم کنترل محورها و مقدار بار ماشین‌ها (جا به جایی طولی بار) -ترمز اضطراری و ابزاری که بتواند وسایل‌ و خودروهای ریلی را از تونل خارج کند. مسئولیت بر پایه نقص برای تصادف‌های‌ داخل تونل تونل‌های اتریش در اختیار خود اتریش‌ است و تعهد نسبت به تصادف‌های تونلی طبق‌ قوانین آن کشور است که می‌گوید،مسئولان‌ جاده‌ها مجبور به پرداخت غرامت در اثر خسارت‌ ایجاد شده به وسیله هر شخص و به واسطه‌ خطرهای طبیعی موجود می‌باشند. مجریان تونل‌های ریلی طبق قانون بیمه شخص ثالث جاده‌ای و ریلی EKHG بیان می‌کند که غرامت به‌ صورت مبالغ زیر در مورد متصدیان اجرا می‌شود: جمع کل پرداخت برای فوت هر نفر 292000 یورو و برای صدمات بدنی 175000 یورو مسئولیت در قبال نقص فنی و مسئولیت‌ صرف در سوئیس مسئولیت در قبال نقص فنی در سوئی مسئولیت در قبال نقص فنی را بر پایه ماده 41 قانون اجباری می‌دانند. برداشت کلی از شرایط مسئولیت تولید (به‌تصویرصفحه‌مراجعه‌شود) یکی از نتایج فجایع تونل‌ها این بود که‌ محدودیت پرداخت غرامت برای پوشش تعهد عمومی افزایش یافت که بی شک در معرض‌ خسارت بالاتری قرار دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.