Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های پژوهشکده بیمه: توصیه های کاربردی پایان نامه های بیمه ای

(2 صفحه - از 59 تا 60)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیمه اشخاص، سنجش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیمه اشخاص، تازه‌های پژوهشکده بیمه، هنجاریابی مقیاس رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیمه، پژوهش، رضایت بیمه‌گذاران بیمه‌های اشخاص، بیمه‌گذاران بیمه اشخاص در شهر، رضایت، بررسی وضعیت رضایت مشتری

خلاصه ماشینی: "-شناخت نقاط قوت کارکرد بیمه در بخش‌ بیمه‌های اشخاص از دیدگاه‌های گوناگون و ارائه‌ توصیه‌هایی به دست اندر کاران برای رفع کمبودها و تقویت واشاعه این نوع بیمه‌ها به منظور بالا بردن‌ بازده شرکت‌های بیمه. یافته‌های پژوهش: این پژوهش یک ابزار پایا و معتبر برای‌ سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه گذاران بیمه‌های‌ اشخاص به دست می‌دهد که می‌تواند در پژوهش‌های مربوط به رضایت در شعبه‌های مختلف‌ بیمه ایران در قسمت بیمه اشخاص به کار رود. -پیشنهاد می‌شود این پرسشنامه در شهرهای‌ دیگر ایران نیز هنجار یابی شود تا در آن جمعیت‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. توصیه‌های کاربردی: -به شعبه‌های بیمه ایران در شهر تهران‌ توصیه می‌شود که برای بررسی وضعیت رضایت‌ مشتری در بخش‌های مختلف بیمه‌های اشخاص و بهبود وضعیت رضایت مشتری از پرسشنامه استفاده‌ کنند. -به بیمه مرکزی ایران توصیه می‌شود که‌ برای هنجاریابی در شرکت‌های بیمه آسیا، البرز و دانا و بررسی وضعیت رضایت مشتری در آنها از این پرسشنامه‌ها استفاده کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.