Skip to main content
فهرست مقالات

بخش سوم: پایان نامه های کارشناسی ارشد

(44 صفحه - از 27 تا 70)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، اطلاعات، شرکت‌های بیمه، چکیده، حق بیمه، حق، بیمه‌گذاران، خسارت، بیمه‌های عمر، صنعت بیمه

خلاصه ماشینی:

"مطالعه کتابخانه‌ای به منظور بررسی کلی موضوع از بعد نظری آشنایی با سوابق موضوع با بهره‌گیری از کتب و مجلات صورت گرفته است ابزار گردآوری اطلاعات در روش میدانی نیز شامل پرسشنامه است، که به این منظور طراحی گردیده و در بین متصدیان مؤسسات حمل و نقل داخلی و دست‌اندرکاران مؤسسات بازرگانی و نمایندگان شرکت‌های بیمه توزیع و توسط آنان تکمیل شد. اهم پیشنهادات به شرح زیر می‌باشد: آشنا ساختن صادرکنندگان با خدمات بیمه‌ای، کاهش تشریفات زائد اداری، برنامه‌ریزی و به کارگیری کادر مجرب، برخورد مناسب و شایسته با مشتریان، سرعت عمل و سهولت دسترسی به خدمات بیمه‌ای، انجام تعهدات از طرف شرکت‌های بیمه، حمایت عملی دولت و صنعت بیمه در جبران خسارت صادرکنندگان کالاهای صنعتی، ارتقاء سطح دانش فنی صادرکنندگان، ترویج شیوه‌های نوین و علمی مدیریت ریسک، بررسی همه جانبه تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها قبل از اجراکردن، ایجاد یک مرکز اطلاع‌رسانی قوی در زمینه محاسبه هزینه ریسک کالاهای صادراتی و بالاخره آشناکردن صادرکنندگان با فعالیت‌های صندوق ضمانت صادرات. چکیده هدف این تحقیق بررسی تأثیر شیوه‌های تبلیغاتی بر رشد فروش بیمه‌های زندگی در ایران و ارائه راه حل‌های مناسب برای توسعه این رشته از صنعت بیمه می‌باشد. در این تحقیق سعی بر آن است که رابطه بین وضعیت اقتصادی و اجتماعی بیمه‌گذاران و تقاضا برای خرید بیمه‌های اشخاص در تهران مورد بررسی قرار گیرد و درجه اهمیت هر متغیری در رابطه با تقاضای افراد تعیین گردد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.