Skip to main content
فهرست مقالات

بخش سوم: پایان نامه های کارشناسی ارشد

(44 صفحه - از 27 تا 70)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،اطلاعات ،شرکت‌های بیمه ،چکیده ،حق بیمه ،حق ،بیمه‌گذاران ،خسارت ،بیمه‌های عمر ،صنعت بیمه ،ایران ،بازار ،مدیریت ،کارشناسی‌ارشد ،شرکت بیمه ایران ،تحقیق ،فرضیات ،بیمه ایران ،بازار بیمه ،اقتصادی ،توسعه ،بیمه‌های زندگی ،روش ،پرداخت خسارت شرکت بیمه ایران ،پرداخت خسارت ،ارائه خدمات کارکنان بیمه ایران ،صنعت بیمه در ایران ،قرارداد بیمه ،عوامل ،تجزیه و تحلیل اطلاعات

خلاصه ماشینی:

"مطالعه کتابخانه‌ای به منظور بررسی کلی موضوع از بعد نظری آشنایی با سوابق موضوع با بهره‌گیری از کتب و مجلات صورت گرفته است ابزار گردآوری اطلاعات در روش میدانی نیز شامل پرسشنامه است، که به این منظور طراحی گردیده و در بین متصدیان مؤسسات حمل و نقل داخلی و دست‌اندرکاران مؤسسات بازرگانی و نمایندگان شرکت‌های بیمه توزیع و توسط آنان تکمیل شد. اهم پیشنهادات به شرح زیر می‌باشد: آشنا ساختن صادرکنندگان با خدمات بیمه‌ای، کاهش تشریفات زائد اداری، برنامه‌ریزی و به کارگیری کادر مجرب، برخورد مناسب و شایسته با مشتریان، سرعت عمل و سهولت دسترسی به خدمات بیمه‌ای، انجام تعهدات از طرف شرکت‌های بیمه، حمایت عملی دولت و صنعت بیمه در جبران خسارت صادرکنندگان کالاهای صنعتی، ارتقاء سطح دانش فنی صادرکنندگان، ترویج شیوه‌های نوین و علمی مدیریت ریسک، بررسی همه جانبه تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها قبل از اجراکردن، ایجاد یک مرکز اطلاع‌رسانی قوی در زمینه محاسبه هزینه ریسک کالاهای صادراتی و بالاخره آشناکردن صادرکنندگان با فعالیت‌های صندوق ضمانت صادرات. چکیده هدف این تحقیق بررسی تأثیر شیوه‌های تبلیغاتی بر رشد فروش بیمه‌های زندگی در ایران و ارائه راه حل‌های مناسب برای توسعه این رشته از صنعت بیمه می‌باشد. در این تحقیق سعی بر آن است که رابطه بین وضعیت اقتصادی و اجتماعی بیمه‌گذاران و تقاضا برای خرید بیمه‌های اشخاص در تهران مورد بررسی قرار گیرد و درجه اهمیت هر متغیری در رابطه با تقاضای افراد تعیین گردد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.