Skip to main content
فهرست مقالات

بخش اول: طرح های پژوهشی

(4 صفحه - از 15 تا 18)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، حرفه فروشندگان حضوری خدمات بیمه، تنظیم مدل نظری تحقیق اطلاعات، فروش، عدم موفقیت فروشندگان حضوری، اطلاعات، فروشندگان حضوری، فروش خدمات بیمه، شیوه‌های فروش خدمات بیمه، خدمات بیمه، روش، پژوهش، مدل، سطح نمایندگی‌های بیمه جمع‌آوری، بازاریابی بیمه، آموزشهای نمایندگان و فروشندگان حضوری، صنعت بیمه ایران، شرکت‌های بیمه، سطح آموزشهای نمایندگان و فروشندگان، آزمون روابط متغیرهای مدل، توسعه خدمات بیمه، ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه، جمع‌آوری، متغیرهای، جمع‌آوری اطلاعات، تحقیق حاضر مدل نظری، حضوری و روش نمونه‌گیری جمع‌آوری، فروشندگان و نمایندگان بیمه، ویژگی‌های خدمات بیمه، آزمون

خلاصه ماشینی: "یکی از مؤثرترین روش‌های فروش که می‌توان برای فروش خدمات بیمه با ویژگی‌های ذکر شده به کار گرفت استفاده از نیروهای فروش یا همان فروشندگان حضوری است. در این پژوهش ابتدا در مورد عوامل موثر بر عدم موفقیت فروشندگان حضوری حدس‌هایی ارائه کردیم(همان فرضیات تحقیق)که می‌بایست در مراحل تحقیق آزمون شود. این مدل که در تحقیق حاضر مدل نظری تحقیق نامیده می‌شود امکان تحلیل وسیع‌تر نتایج تحقیق را فراهم می‌کند، در مرحله بعد و پس از تنظیم مدل نظری تحقیق اطلاعات مورد نیاز برای آزمون روابط متغیرهای مدل از سطح نمایندگی‌های بیمه جمع آوری شد. عمده‌ترین عواملی که باعث عدم موفقیت فروشندگان حضوری شده است عبارتند از ساختارهای دولتی صنعت بیمه، عملکرد ضعیف شرکت‌های بیمه، آموزش ناکافی فروشندگان و نمایندگان بیمه، استراتژی فروش مستقیم، شیوه‌های نامناسب جذب و نگهداری نمایندگان، ضعف شبکه‌های اطلاع‌رسانی ضعف تبلیغات حمایت کننده و برخی نکات دیگر."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.