Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی / بیمه عمر (انفرادی)

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 106 تا 109)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، بیمه‌های عمر، بیمهء عمر، بازاریابی، بازار، میزان فروش بیمهء عمر بازار، عمر بازار بیمهء کشور همبستگی، فروش بیمهء عمر، شرکت‌های بیمه، انفرادی، حق بیمه، آگهی، بازار بیمهء کشور، بازاریابی و میزان فروش خدمات، تلویزیون، رسانه‌ها، حق بیمهء عمر دریافتی بازار، حق بیمهء عمر سالیانه، آگهی‌های تجاری با میزان فروش، عمر دریافتی بازار بیمهء کشور، میان میزان حق بیمه، حق، روش، بیمهء عمر انفرادی، همبستگی میان میزان فروش، مؤسسات بازرگانی، فرضیه‌ها، میزان فروش، بازرگانی سایر مؤسسات، بیمه‌های عمر انفرادی

خلاصه ماشینی: "در این بین از میان مؤسساتی که در زیر عنوان مؤسسات بازرگانی قرار می‌گرفتند،برخی از مؤسسات‌ برای تسهیل فعالیت‌های بازرگانی سایر مؤسسات به وجود آمدند که البته هدف اصلی‌ آن‌ها نیز همانند سایر مؤسسات بازرگانی،سودآوری بود؛مؤسساتی نظیر بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و... در این تحقیق از بین روش‌های بازاریابی،دو روش آگهی‌های تجاری و قیمت و خدمات بیمه‌ای(بیمهء عمر،و به طور اخص بیمهء عمر انفرادی)مد نظر قرار گرفته‌ است. در فصل چهارم،برای ارائه مدل از روش رگرسیون مرکب،روابط بین فروش بیمهء عمر بازار بیمهء کشور(متغیر وابسته) و متوسط درآمد سالیانهء خانوار،جمع هزینه‌های تبلیغات و متوسط حق بیمهء عمر سالیانه‌ برای 1000 ریال سرمایه(متغیرهای مستقل)بررسی شده است. سرشماری ابزار تحقیق الف)مشاهده(پرونده‌های بیمه‌گذاران و سایر مدارک مربوط) ب)مصاحبه پ)پرسش‌نامه برخی از نتایج به دست آمده عبارت است از: -بین هزینهء تبلیغات تلویزیونی و میزان فروش بیمهء عمر بازار بیمهء کشور همبستگی‌ بالایی(بالاتر از دیگر رسانه‌ها)وجود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.