Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت، جایگاه و مفاهیم اساسی حرفه فروش حضوری خدمات بیمه

نویسنده: ؛

بهار 1377 - شماره 49 (21 صفحه - از 35 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : فروش حضوری خدمات بیمه ،حرفه فروش حضوری خدمات ،شرکت بیمه ،حضوری خدمات بیمه ،زیرسیستم ،خدمات بیمه ،فروش حضوری ،فروشندگان حضوری خدمات بیمه ،زیرسیستم بازاریابی و فروش ،حرفه فروش ،موفقیت فروشندگان حضوری تأثیر ،مدیران فروش ،فروشندگان حضوری ،فعالیت‌های فروش حضوری خدمات ،مراحل فروش حضوری خدمات ،موفقیت فروشندگان حضوری ،صنعت بیمه ،مصاحبه فروش ،فعالیت‌های فروش حضوری ،بازار بیمه ،فروش خدمات بیمه ،فعالیت‌های بازاریابی ،بازار بیمه کشور ،موفقیت فروشندگان ،فعالیت‌های فروش ،نیروهای فروش ،اعتراض‌های مشتری ،موفقیت در فروش ،بیمه کشور ،زیرسیستم‌های اصلی شرکت بیمه

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.