Skip to main content
فهرست مقالات

تأثیر تبلیغات تجاری بر بیمه های زندگی در ایران

نویسنده:

ISC (6 صفحه - از 76 تا 81)

کلید واژه های ماشینی : بیمه‌های زندگی، تبلیغات تجاری بر بیمه‌های زندگی، تبلیغات، صنعت بیمه، به‌کارگیری شیوه‌های تبلیغات تجاری، بیمه‌های زندگی در ایران، جهت ارتقای فرهنگ بیمه‌ای جامعه، تأثیر تبلیغات تجاری، پوشش مناسب بیمه‌های زندگی، نتیجه رشد فردی بیمه‌های زندگی

خلاصه ماشینی:

"چرا که نفعی که برای آن‌ها دارد این است که به فعالیت در جهت جلب نظر مردم در مورد این نوع بیمه‌ها نیازی ندارند بنا بر این مسؤلان و تصمیم‌گیرندگان در بیمه مرکزی ایران و شرکت‌های بیمه باید با برنامه‌ریزی بلندمدت و با استفاده از افراد خلاق و به کارگیری شیوه‌های مناسب تبلیغاتی برای بالفعل کردن این بازار اقدام کنند. چرا که وضعیت بازار هدف از لحاظ وضعیت آمادگی، وضعیت ناآگاهی است این کار زیربنایی، در جهت ارتقای فرهنگ بیمه‌ای ممکن است در ابتدا دشواری‌های زیادی به همراه داشته باشد، چون برای دیدن از مرحله ناآگاهی به مرحلی آگاهی، مراحلی وجود دارد که باید گام به گام از آن‌ها عبور کرد و عبور از هر کدام، مستلزم به کارگیری استفاده از شیوه‌های مناسب و درست است. همان طوری که یافته‌ها نشان می‌دهد درصد بسیاربالایی از افراد جامعه در مورد بیمه‌های زندگی ابراز ناآگاهی می‌کنند، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که صنعت بیمه به ویژه بیمه مرکزی ایران با برنامه‌ریزی‌های جامع و بلندمدت و با به کارگیری شیوه‌های تبلیغاتی مناسب در جهت ارتقای فرهنگ بیمه‌ای جامعه گام بردارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.