Skip to main content
فهرست مقالات

داد و ستد الکترونیکی: نیاز بیمه گران به اتخاذ استراتژی های جسورانه

مترجم:

ISC (6 صفحه - از 63 تا 68)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،بیمه ،اینترنت ،الکترونیکی ،مشتری ،وب ،فروش ،شبکه اینترنت ،صنعت بیمه ،مشتریان ،فروش بیمه از طریق شبکه ،روش بازاریابی و فروش بیمه ،اینترنت روش بازاریابی و فروش ،تکنولوژی ،تعداد سایت‌های اینترنتی ،شرکت‌های بیمه به پدیده تجارت ،واسطه‌های اطلاعاتی ،واسطه‌های ،تجاری ،فروش کالاها و خدمات ،واسطه‌های اطلاعاتی با پردازش اطلاعات ،نرم‌افزار ،استفاده از اطلاعات مشتری ،ارائه اطلاعاتی ،معاملات ،تجارت الکترونیکی به بازاریابی ،سایت شبکه وب ،هزینه‌های فروش و بازاریابی ،رشد ،واکنش مدیران شرکت‌های بیمه

خلاصه ماشینی:

"گرچه تاکنون بیشتر موارد استفاده از تجارت الکترونیکی به بازاریابی، فروش کالاها و خدمات بر روی شبکه اینترنت محدود بوده است، در آینده تجارت الکترونیکی به گونه‌ای گسترش می‌یابد که شما را به منزله یک سازمان، فلسفه کاریتان، بازارهایتان و ارزش شما نزد مشتریان نیز در بر خواهد گرفت. برای مثال می‌توان به این موارد اشاره کرد:قابلیت نماینده ارائه‌کننده خدمات به مشتری، در فرستادن اطلاعات خاص مورد توجه مشتری بر روی نمایش‌گر او، یا نمایش یک رشته صفحات خاص وب و بردن مشتری در مسیر برنامه‌ریزی شده و در آخر گفت و گوی ویدیویی دو طرفه با نمایندگان ارائه‌کننده خدمات. ابزار استاندارد نرم‌افزارهای استانداردی وجود دارند که به این فراگرد کمک می‌کنند: {L eugolatac ssenisub-E L}:یک سیستم مدیریت داده‌ها برای ارائه اطلاعاتی است درباره نوع فعالیت، کالاها و خدمات آن شرکت، بر روی یک سایت شبکه وب که معمولا"{L eraweruhcorb L}"نامیده می‌شود و ارتباط مستقیم کمی به وجود می‌آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.