Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه های بیمه ای

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (2 صفحه - از 159 تا 160)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، هدف عمده مدیریت بازاریابی بیمه، چکیده، شرکت‌های بیمه، مدیریت بازاریابی بیمه، مشتری، بازاریابی، بازاریابی در شرکت‌های بیمه، مدیران، اهداف مدیریت افزایش منابع بیمه

خلاصه ماشینی:

"بنا بر این یکی از اهداف‌ مدیریت افزایش منابع بیمه است و این مهم را می‌توان از مسئولیت‌های مدیریت‌ بازاریابی بیمه دانست. وظیفه مدیریت بازاریابی بیمه عبارت است از آموزش پرسنل‌ فروش و بازاریابی،انجام تحقیقات،برنامه‌ریزی،طراحی و پیشنهاد و ارائه خدمات‌ جدید و تدوین استراتژی. هدف عمده مدیریت بازاریابی بیمه،جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قبلی و ایجاد آگاهی در زمینه نتایج بیمه است. نتایج به دست آمده بعد از پژوهش‌های صورت گرفته و آزمون‌های آماری عبارتند از: -افزایش بازاریابی باعث افزایش سود در هر سال شده است. -هزینه بازاریابی باعث جذب و نگهداری مشتریان و بالا رفتن حجم بیمه‌نامه‌ها در هر سال شده است. -حقوق و مزایای کارمندان شعب و نمایندگی‌ها(عامل انگیزش مادی)در الویت قرار گرفته و دارای بیشترین وزن است. با این اهداف فهرست مطالب این پایان‌نامه به شرح زیر است:بخش اول؛ کلیات،بخش دوم؛خدمات،بخش سوم:مشتریان در خدمات(بیمه)،بخش چهارم؛ بررسی تحقیقات انجام شده در زمینه موضوع مورد مطالعه،بخش پنجم؛نتیجه‌گیری و پیشنهادها."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.