Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه های بیمه ای

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (2 صفحه - از 159 تا 160)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، هدف عمده مدیریت بازاریابی بیمه، چکیده، شرکت‌های بیمه، مدیریت بازاریابی بیمه، مشتری، پایان‌نامه‌های، بازاریابی، بازاریابی در شرکت‌های بیمه، مدیران، اهداف مدیریت افزایش منابع بیمه، مشتریان، ارائه الگوی موثر بازاریابی، جذب مشتری جدید، خدمات، پرسشنامه، پژوهش، بررسی عوامل قابل کنترل، عوامل برون‌سازمانی بیشترین، زمینه نتایج بیمه، هزینه بازاریابی، افزایش بازاریابی، عوامل غیر قابل کنترل، افزایش، دست دادن منافع خدماتی، بررسی فرضیه‌ها از آمارها، تحقیقات، نمونه آماری پژوهش، جامعه آماری پژوهش، شعب شرکت‌های

خلاصه ماشینی: "بنا بر این یکی از اهداف‌ مدیریت افزایش منابع بیمه است و این مهم را می‌توان از مسئولیت‌های مدیریت‌ بازاریابی بیمه دانست. وظیفه مدیریت بازاریابی بیمه عبارت است از آموزش پرسنل‌ فروش و بازاریابی،انجام تحقیقات،برنامه‌ریزی،طراحی و پیشنهاد و ارائه خدمات‌ جدید و تدوین استراتژی. هدف عمده مدیریت بازاریابی بیمه،جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قبلی و ایجاد آگاهی در زمینه نتایج بیمه است. نتایج به دست آمده بعد از پژوهش‌های صورت گرفته و آزمون‌های آماری عبارتند از: -افزایش بازاریابی باعث افزایش سود در هر سال شده است. -هزینه بازاریابی باعث جذب و نگهداری مشتریان و بالا رفتن حجم بیمه‌نامه‌ها در هر سال شده است. -حقوق و مزایای کارمندان شعب و نمایندگی‌ها(عامل انگیزش مادی)در الویت قرار گرفته و دارای بیشترین وزن است. با این اهداف فهرست مطالب این پایان‌نامه به شرح زیر است:بخش اول؛ کلیات،بخش دوم؛خدمات،بخش سوم:مشتریان در خدمات(بیمه)،بخش چهارم؛ بررسی تحقیقات انجام شده در زمینه موضوع مورد مطالعه،بخش پنجم؛نتیجه‌گیری و پیشنهادها."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.