Skip to main content
فهرست مقالات

برای کنترل مخارج فردا امروز تدبیر کنیم

نویسنده:

(4 صفحه - از 11 تا 14)

کلید واژه های ماشینی : هزینه‌یابی هدف، محصول، تولید، قیمت، مدیران شرکت الیمپوس اهداف مخارج، بازار، مشتریان، تعیین قیمت محصولات جدیدشان استفاده، طراحی، تولید محصول

خلاصه ماشینی:

"برای کنترل مخارج فردا،امروز تدبیر کنیم نتیجه هزینه‌یابی هدف،یکی از راهبردهای تولید محصول است که محور تاکید آن بر وجود گروهی‌ قرار دارد که به تدابیر لازم در ارتباط با مشتری نهایی و یافتن فرصتهای واقعی در بازار می‌اندیشند. در این ارتباط آنها بررسی‌ کردند که آیا محصول جدید با ویژگیهای‌ افزوده شده می‌تواند با توجیه کافی به سطح‌ قیمت بالاتری دست یابد تا بازده‌های قابل‌ قبولی ایجاد کند و مخارج برآوردی را بپوشاند یا نه پس از خاتمه بررسی اگر مخارج هدف تامین نمی‌شد یا قیمت تغییر نمی‌کرد،تیم محصول جدید برای طراحی‌ مجدد به دایره‌ی تحقیق و توسعه باز می‌گشت. تیم مدیریت تولید شرکت الیمپوس‌ اظهار داشت که برای تسهیم مخارج تحقیق‌ و توسعه،طراحان محصول باید بررسی‌ کنند که یک محصول تا چه مدت در بازار عمر می‌کند یا یک ویژگی خاص تا چه‌ مدت در ساخت سایر محصولات کاربرد دارد. این نظام شرکت را ملزم به‌ تصمیم‌گیری‌هایی می‌کند که شامل تعریف‌ محصول مورد درخواست مشتریان، اطمینان از قابلیت سوددهی،نسبت دادن‌ اهداف به اجزا و تشخیص شکاف بین‌ مخارج هدف و پیش‌بینی‌های اولیه از مخارج تولید است. نهایتا در صورتی که‌ شرکتها مجبور به استفاده از هزینه‌یابی‌ هدف هستند باید در طی فرایند طراحی و نیز در زمانی که اهداف مخارج تعیین‌ می‌شوند با فروشندگان لوازم همانند شرکایشان رفتار کنند. یکی از مزایای اصلی هزینه‌یابی هدف این است که‌ شرکتها را مجبور می‌کند تا اهداف تولید محصول خود را به‌طور صریح مشخص کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.