Skip to main content
فهرست مقالات

نواندیشی در حسابداری مدیریت/ مدیریت ماندگاری مشتریان

نویسنده: ؛

دی 1381 - شماره 150 (3 صفحه - از 42 تا 44)

کلید واژه های ماشینی : حسابداری مدیریت ،مدیریت ماندگاری مشتریان ،ماندگاری مشتریان ،مدیریت ماندگاری ،وفاداری مشتریان ،ارزش اقتصادی مشتریان ،CRM ،ارزش اقتصادی ،وفاداری مشتریان موجود ،روش ارزش بالقوه‌ی مشتری ،تحلیل سودآوری ،ارزش‌آفرینی مشتریان ،مدیریت مشتریان ،Relationship ،اقتصادی مشتریان ،مشتریان موجود ،ارزش‌آفرینی ،ارزش بالقوه‌ی مشتری ،هزینه‌های سربار ،اندازه‌گیری ارزش ،مختلف مشتریان ،جلب مشتریان ،بالقوه‌ی مشتری ،روش ارزش ،جدید ،مختلف ،حاصل ،حاصل تحقیق

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.