Skip to main content
فهرست مقالات

نواندیشی در حسابداری مدیریت/ مدیریت ماندگاری مشتریان

نویسنده:

(3 صفحه - از 42 تا 44)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، مشتریان، مدیریت ماندگاری مشتریان، حسابداری مدیریت مدیریت ماندگاری مشتریان، مدیریت، حسابداری مدیریت، اندازه‌گیری ارزش اقتصادی مشتریان، نواندیشی در حسابداری مدیریت، بنگاه، ارزش اقتصادی مشتریان

خلاصه ماشینی:

"حسابداری مدیریت و CRM امروزه حسابداری مدیریت‌ می‌کوشد علاوه بر هزینه‌یابی محصول‌ به هزینه‌یابی مشتریان و سنجش و انعکاس ارزش اقتصادی مشتریان برای‌ بنگاه نیز بپردازد و از این طریق به‌ سوالات اساسی زیر که ممکن است از جانب مدیریت مطرح شود پاسخ گوید: *کدام مشتری یا کدام بخش از بازار قیمتی بیشتر از بهای تمام شده‌ محصولات و خدمات پشتیبانی مربوطه‌ به ما می‌پردازد و از این طریق برای بنگاه‌ ارزش اقتصادی می‌آفریند. *کدام مشتریان ارزش اقتصادی بنگاه‌ را تحلیل می‌برند و بیش از وجوهی که‌ می‌پردازند منابع ما را در اختیار می‌گیرند؟ *هریک از مشتریان یا هر بخشی از بازار هدف،به طور دقیق چه میزان در ارزش‌آفرینی یا تحلیل بردن ارزش‌های‌ بنگاه سهم دارند؟ یکی از فنون مورد استفاده‌ی‌ حسابداری مدیریت برای پاسخگویی به‌ سوالات اساسی فوق عبارت است از تحلیل سودآوری مشتری‌5(یا CPA )که‌ نوعی از هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.