Skip to main content
فهرست مقالات

هزینه یابی جذبی در مقابل هزینه یابی نهایی

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 23 تا 24)

کلید واژه های ماشینی : روش هزینه‌یابی حاشیه‌فروش قابل تخصیص، هزینه‌یابی، پوند، هزینه‌یابی نهایی، روش حاشیه‌فروش قابل تخصیص زندگی، هزینه‌یابی جذبی در مقابل، هزینه‌های ثابت قابل تخصیص، ایجاد حاشیه فروش‌های قابل تخصیص، فروش‌های قابل تخصیص، هزینه‌های ثابت

خلاصه ماشینی:

"اگر مریض بشوم چه می‌شود؟یا اگر اوضاع و احوال طوری بود که نتوانم 042 روز سال را کار کنم چه خواهد شد؟و تکلیف زمان مصرفی برای مقالات هرگز منتشر نشده چه می‌شود؟اگر نرخ بهره‌ اقساط خانه از این ماه تا ماه بعد بالا رفت(یا پایین آمد)چه اتفاقی می‌افتد؟تمام این‌ عوامل محاسبه نرخ ساعتی کامل جذبی‌ هزینه‌های مرا بنحو دهشتناکی پیچیده‌ می‌کند. آیا وقت به‌ این ذیقیمتی را باید صرف محاسبه‌ی نرخ‌ ساعتکار جذبی کامل خود کنم؟قسط خانه‌ که ماهانه است؛خرید مواد غذایی هم که‌ هفتگی است؛می‌توانم طوری برنامه‌ریزی‌ کنم که بقیه مخارج را هم ماهانه بپردازم و بنابراین خرج زندگی من ماهی 0001 پوند است. این هزینه سربار عمومی،نتیجه‌ی‌ سیاست‌های شرکت(یعنی اعضای هیئت‌ مدیره)است و تحت مدیریت مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره قرار می‌گیرد مدیران‌ قسمت‌های مختلف مسوول ایجاد حاشیه‌ فروش‌های قابل تخصیص خود می‌شوند که‌ در مجموع ضمن پوشش هزینه‌های ثابت به‌ سود هدفی که در مسوولیت مدیریت ارشد است،برسند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.