خلاصه ماشینی:
"بدینترتیب با لحاظ جنبههای نظری4و تجربی5ادبیات مربوطه در زمینه تئوری مکان مرکزی و ابعاد جدید آن که شامل تغییر فرم توزیعی و نقش مکانهای مرکزی در یک دورهء زمانی و همچنین جغرافیای رفتاری برای توجیه رفتار کشاورزان و روستاییان نسبت به مکانهای مرکزی ناحیهء مورد مطالعه میباشد،این طرح پیشنهادی تحقیق در مورد شرکتهای بازرگانی غلات و آرد تدوین شده است.
با توجه به جنبههای تئوریکی و تجربی که در مورد نظریهء مکان مرکزی و تجدیدنظرها و اصلاحات انجام شده در آن صورت گرفته است،بدینترتیب مرور ادبیات مربوطه میتواند مؤید آن باشد که برای بررسی تغییر فرم توزیعی و نقشی شرکتهای بازرگانی غلات و آرد در روستاهای مرکزی کانتیهای سهگانهء میشیگان،از یافتههای نظری-تجربی محققان اخیر الذکر در این تحقیق نیز میتوان استفاده کرد.
محدودیتها 1-برخی از اطلاعات آماری و سالنامهای نظیر تعداد شرکتهای بازرگانی غلات و آرد در روستاهای مرکزی ناحیهء مورد مطالعه و مربوط به سال 1970(مندرج در اسناد دولتی آمریکا)در کتابخانهء دانشگاه ایالتی میشیگان واقع در ایست لنسینگ،در دسترس نیست؛بنابراین تنها امکان عبارت از مسافرت به شهر دیترویت و استفاده از کتابخانهء عمومی این شهر خواهد بود که اطلاعات و منابع مورد نیاز را در بر دارد.
اهمیت مطالعه 1-با توجه به این که تغییرات توزیع فضایی شرکتهای بازرگانی غلات و آرد واقع در روستاهای مرکزی ناحیهء کانتیهای سهگانهء میشیگان در طی سالهای 1970-1980،هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته است؛لذا این مطالعه،کاری تجربی و پویا برای حل مسأله ارائه شده در این تحقیق خواهد بود."