Skip to main content
فهرست مقالات

دستورهائی برای صد سال عمر کردن

نویسنده:

مترجم:

(6 صفحه - از 220 تا 225)

کلید واژه های ماشینی : سن ،نان ،بدن ،ماهیچه‌ها ،طول عمر ،ورزش ،غده‌های ،پیری ،سال عمر کردن ،اسید ،تنفس ،مواد معدنی مورد احتیاج بدن ،پوست ،صد سال ،زمین ،ورزش تنفسی در طول عمر ،احتیاج ،انسان ،مواد معدنی ،ماده ،نان کامل ،زندگی ،بهداشت غذائی ،ویتامین B ،ویتامین E ،شخص کامل سن ،پوست بدن ،ویتامین C ،ویتامین پوست ،مواد غذائی

خلاصه ماشینی:

"دکتر دوگلاس لانو انگلیسی کارشناس بهداشت غذائی میگوید:«اکنون‌ تمام منابع شیمی،بیو شیمی،مواد غذائی،زیست‌شناسی،روانشناسی در اختیار ماست،با کمک‌ این منابع باید بدانجا رسیم که از طول عمر کامل برخوردار شویم،و بی‌آنکه از ضعف پیری رنج بریم‌ سالاین دراز بخوشی زندگی کنیم. چون مدت رشد انسانی 25 سال است پس عمر طبیعی انسان باید در حدود 280 سال باشد! تغذی معتدل یک دکتر سوئدی،رئیس انجمن علمی امریکائیان طول عمر،معتقد است که پیری از آن‌ حاصل میشود که مولکولهایی از پروتئین با سلولهای بدن گیر کرده آنها را کم‌کم از کار باز میدارند و موجب مرگ میشوند. برخلاف آنچه تا کنون گمان میکردند،از خوردن اسفناج باید اجتناب کرد زیرا اسفناج دارای اسید اوکسالیک است و این اسید مانع جذب کلسیوم میشود که مادهء اصلی طول عمر است. میزان هر ماده معدنی بدن ما رابهط دارد با زمینی که در آنجا زندگی میکنیم:اگر در طبیعت آن زمین نقصی باشد آن نقص در ما نیز مؤثر خواهد بود:چون زمین«در بی‌شیر»انگلستان ید کم دارد،ساکنان آن جا به گواتر(عظم غده‌ زایده)مبتلی میشوند،و بواسطه نقصان کوبالت در اراضی استرالیا بدامهای آنجا که مبتلا بکم خونی‌ هستند ناچارند بوسائل مصنوعی کوبالت بخورانند. کودکان و نوجوانان ماهیچه‌های خود را غالبا بکار میبرند،دوست دارند بپرند،برقصند،بدوند اما چون سن از 15 گذشت اغلب از این تفریحات که برای ماهیچه‌ها غذای لذت‌بخشی است کناره‌ میکنند،و از جنب و جوش و حرکت خودداری دارند. در دانمارک برای اینکه آفتاب شیر را زرد نکند،آنرا در بطریهای‌ تیره رنگ میریزند،سپس مغز خود را با این روش تلقینی ورزش دهید:هنگام خوردن،به‌ نیروی جوانی بخش هر ویتامین و هر ماده معدنی که مصرف میکنید بیندیشید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.