Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان کفش ملی در شهر تهران

نویسنده: ؛ ؛

کلید واژه های ماشینی : رضایت مشتریان کفش ملی ،رضایت مشتری ،مشتریان کفش ملی ،رضایت مشتریان ،کفش ملی ،عوامل مؤثر بر رضایت ،مشتریان کفش ملی تأثیر ،محصول در رضایت مشتریان ،توجه به رضایت مشتری ،خریداران ،میانگین جامعه ،شهر تهران ،توزیع محصول ،اطمینان میانگین جامعه ،مؤسسه‌ای فعالیت‌های بازاریابی ،تنوع مدل ،مورد متغیر تنوع ،مؤثر ،نحوهء توزیع محصول ،دیدگاه مشتریان ،عوامل قیمت ،فروشگاههای زنجیره‌ای ،احساس رضایت ،افزایش رضایت ،فرضیه‌های تحقیق ،فاصلهء اطمینان ،میزان تأثیر ،استفاده گردید ،مورد بررسی ،قرار گیرد

یکی از اصول بازاریاب نوین،مشتری محور بودن آن است و هر مؤسسه‌ای فعالیت‌های بازاریابی خود را از دیدگاه مشتریان ارزیابی و سازمان‌دهی‌ می‌کند.با شناخت مشتری و سلیقه‌های و ابزاری برای برنامه‌ریزی و سیاست‌ گذاری در بازار فروش به دست می‌آید.عواملی که امکان شناخت رضایت‌ مشتریان را فراهم می‌سازد،شامل مواردی همچون قیمت و...است که هرکدام به‌ نوبهء خود سهم زیادی در جلب نظر مشتریان دارند.در این مقاله نیز از طریق‌ مطالعات آماری سعی شده است تا میزان تأثیر هریک از عوامل فوق بر جلب‌ توجه مشتریان کفش ملی در تهران مشخص گردد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.