Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت و بازاریابی بین المللی

نویسنده:

(5 صفحه - از 22 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : بازار ،بازاریابی ،مدیریت ،استراتژی ،محصول ،برنامه ،مدیریت و بازاریابی بین‌المللی ،فعالیت ،گرایش ،فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک واحدها ،فرایند بازاریابی برنامه بازاریابی ،رقابتی ،فرایند ،فرایند ارضای نیازهای مشتریان ،تاثیر عوامل گوناگون محیط بازاریابی ،نیازها ،مشتریان ،رقبا ،برنامه‌ریزی استراتژیک واحدها ،خواسته‌های ،گرایش بازاریابی ،برنامه‌ریزی استراتژیک ،فروش ،تولید ،مبادله ،برنامه‌ریزی استراتژیک با گرایش بازار ،فعالیت‌های بازاریابی ،گرایش بازاریابی بر خواسته‌های مشتریان ،برنامه بازاریابی ،برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی

خلاصه ماشینی:

"شناخت نقاط قوت و ضعف رقیب و استراتژی‌های بازاریابی آنان‌ باعث می‌شود که شرکت بتواند آگاهانه‌تر برای مقابله‌ با رقیب در صحنه حضور یابد،رقابت به محیط ملی‌ محدود نمی‌شود،بلکه دامنه آن بسیار گسترده است و باید به نیروهای رقابتی خارجی و بین المللی نیز توجه‌ داشت. در مواردی نیز ممکن است توان رقابتی شرکت ناشی از متمایل‌بودن هریک از عناصر آمیخته بازاریابی باشد، مانند متمایزبودن نوع رنگ،بسته بندی،ظاهر و مدل‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) برنامه‌ریزی استراتژیک با گرایش بازار، یک فرایند مدیریتی است که ایجاد و حفظ تعادل منطقی بین اهداف،منابع و موقعیت‌های متغیر و متزلزل بازار محصولات‌ شرکت‌ها را بر عهده دارد. برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی برنامه‌ریزی استراتژیک با گرایش بازار یک‌ فرایند مدیریتی است که ایجاد و حفظ تعادل منطقی‌ بین اهداف،منابع و موقعیت‌های متغیر و متزلزل بازار محصولات شرکت‌ها را به عهده دارد و هدف آن ایجاد یا تغییر کار و محصول شرکت‌ها به منظور دستیابی به‌ رشد و سود رضایتبخش است. شرکت‌ها برای اداره آسانتر هریک از رشته‌های‌ کاری،معمولا واحدهای خودگران باید دارای سه ویژگی‌ باشد:1-در یکی از رشته‌های کاری یا گروهی از آنها که دارای وجه مشترک هستند،فعالیت دارد،2-دارای‌ رقیب یا رقبای خاصی است،3-مدیر معینی دارد که‌ مسوول برنامه‌ریزی استراتژیک و سودآوری واحد است. ارایه خلاصه برنامه پیشنهادی به مدیریت-ارایه‌ اطلاعات تاریخی در مورد بازار،محصول،رقبا، کانال‌های توزیع و محیط کلان-شناسایی‌ فرصت‌ها،مخاطرات،نقاط قوت و ضعف در رابطه با محصول-تعریف اهدافی که برنامه در پی آن است- ارایه روش بازاریابی به منظور دستیابی به اهداف‌ برنامه-پاسخ به اینکه چه کاری،در چه زمانی،به‌ وسیله چه کسی و با چه هزینه‌ای؟-پیش‌بینی هزینه‌ احتمالی طرح و ارایه روش‌های کنترل طرح و برنامه‌ اهداف اجزای هشت‌گانه برنامه‌ریزی به شمار می‌آیند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.