Skip to main content
فهرست مقالات

صدور موفقیت آمیز خدمات (بخش چهارم - قسمت دوم و بخش پنجم)

(5 صفحه - از 44 تا 48)

کلید واژه های ماشینی : مشتری ،خدمات ،اطلاعات ،تبلیغاتی ،بروشور ،ویزیت ،صنعتی ،بازار ،مشتریان ،چگونگی معرفی خدمات شرکت ،ارایه ،اهمیت تبلیغات رسانه‌ای وایجاد اعتبار ،ارایه و معرفی قابلیت‌های شرکت ،تاثیر سایر مطالب تبلیغی ،صدور موفقیت‌آمیز خدمات ،فرهنگی ،ضمیمه‌کردن اطلاعات صنعتی ،خدمات شرکت ،تجارت خدمات و شرکت‌های خدماتی ،قابلیت‌های ،بخش ارایهء و معرفی خدمات ،کار ،اطلاعات صنعتی مربوطه ،توصیهء سایر مشتریان ،بروشور قابلیت‌ها ،تعرفه خدمات تبلیغاتی ،عوامل ،صادرکنندگان خدمات ،صنعت خدماتی موردنظر ،بخش چهارم

خلاصه ماشینی:

"این کارت چه تاثیری روی‌ خودتان می‌گذارد؟آیا به صورت حرفه‌ای تهیه شده؟ آیا نشانی پستی روی آن کامل و واضح است؟آیا از لحاظ الکترونیکی می‌توان به شما دسترسی‌ پیدا کرد؟از طرف دیگر،باید مطمئن شوید که تاثیر اولیه‌ سایر مطالب تبلیغاتی نیز باید تا حد امکان مثبت‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) باشد. در صورتی که مطالب‌ تبلیغاتی و بروشورها به شکل حرفه‌ای تهیه نشده یا در سطح عالی نیست،بهتر است به ارایهء کارت ویزیت‌ در هنگام معرفی،شرح حال شرکت را بیان نکنید،بلکه به ذکر مزایایی بپردازید که‌ مشتری شما می‌توانید از آنها برخوردار شود. چگونه می‌توانید شرکت خود را در سطح جهان مطرح کنید؟ بخش پنجم‌ پیام‌هایی که بیشترین تاثیر را در سطح‌ جهانی دارند بهترین شیوه برای معرفی خدمات شرکتتان، استفاده از مطالب تبلیغاتی مانند کارت شناسایی یا کارت ویزیت است،چرا که این چیزها معمولا تا مدت‌های طولانی پس از رفتن شما نیز خواهند ماند. توجه داشته باشید که روی کارت‌های مذکور یا مطالب‌ تبلیغاتی باید پیام‌هایی به مشتری منتقل شود که‌ نمایانگر منافعی باشد که از خدمات شرکت شما به او خواهد رسید. برای حفظ حالت حرفه‌ای‌بودن هم بهتر است که‌ همان طرف کارت را بدهید به نحو مناسبی لوگو چاپ‌ بروشور قابلیت‌ها شما باید مطمئن شوید که نخستین تاثیر سایر مطالب تبلیغی برای معرفی خدمات شرکتتان مثبت‌ باشد و این مطالب به اندازه کافی شما را معرفی کنند. آیا دربارهء شرکت‌ شما در روزنامه یا مجله مقاله‌ای نوشته شده است؟ اگر چنین است،آیا نسخه یا گزیده‌هایی از آن را برای‌ درج در بروشور منظور کرده‌اید؟ توجه داشته باشید که مطالب باید در جهت جلب‌ توجه یا شرح منافعی باشند که نصیب مشتری خواهد شد و نه ویژگی‌های شرکت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.