Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژی های صادرات نرم افزار از کشورهای در حال توسعه (بخش دوم)

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 14 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : افزار، صادرات نرم‌افزار، نرم، نرم‌افزار، کشورهای در حال توسعه، صادرات نرم، توسعه، نرم افزار، بازار، شیلی

خلاصه ماشینی:

"کاریه از دانشگاه بوننوس آیراس آرژانتین‌ ترجمه:محمد غلامی‌ بخش دوم کشورهای در حال توسعه تا چه حد و چگونه می‌توانند درصنعت صدور نرم‌افزار در صحنه جهانی حضور یابند و با رقبای عمده به رقابت برخیزند؟جستجوی پاسخ این پرسش محور اصلی مجموعه مقالاتی است که از شماره قبل شروع کردیم و در آن شماره پس از بحث‌های کلی درباره ابعاد اقتصادی توسعه نرم‌افزار،به موضوع‌ موانع موجود در راه صادرات نرم افزار رسیدیم. 3)عرضه نرم‌افزار بین سازندگان نرم‌افزار (به تصویر صفحه مراجعه شود) تجارت نرم‌افزار،یک مورد مطالعه‌ای‌ مناسب برای فهم این مطلب است که‌ کشورهای در حال توسعه تا چه حد و چگونه‌ می‌توانند در صنعتی جهانی با تکنولوژی‌ پیشرفته،به رقابت بپردازند. در هر حال، شرکت‌هایی که تمایل به پذیرفته شدن در بازار جهانی را دارند،نه‌تنها باید با شرکت‌های تولیدی‌ بزرگ که به شکل یکپارچه و رقابتی می‌باشند، مقابله کنند،بلکه می‌بایست هم‌چنین بر برخی از موانع چیره شوند: -شناخت نیازهای کاربران در کشورهای‌ خارجی و آشنایی با اعمال و جنبه‌های فرهنگی، ارتباط نزدیک و آشنایی نظام مندی را می‌طلبد که‌ کاربردهای افقی(زمینه‌ای بسیار رقابتی و مشکل‌ برای داخل شوندگان جدید)یا مقام و موقعیت‌ جا افتاده‌ای در بازارهای عمومی مورد هدف از این‌ مقوله مستثنا می‌باشند. (26)مصاحبه‌های صورت گرفته با شرکت‌های‌ محلی آشکار می‌سازد که بازارهای اروپایی برای‌ تولیدات نرم‌افزاری شیلی راحت‌تر قابل حصول‌ می‌باشند تا بازار ایالات متحده و این عمدتا به‌ خاطر احتمال بیشتر یافتن شرکای محلی پیشین‌ است که مایلند در هزینه‌ها و ریسک‌های تولیدی‌ تازه معرفی شده سهیم شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.