Skip to main content
فهرست مقالات

صدور موفقیت آمیز خدمات / بخش های 13 و 14

(4 صفحه - از 29 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : صادراتی ،ایجاد کمیته‌های صادراتی منافع حاصل ،صنایع خدماتی ،صدور موفقیت‌آمیز خدمات ،اطلاعات ،ایجاد کمیته صادرات ،ایجاد کمیته صادرات خدمات ،بازارهای صادراتی ،موفقیت‌های ،بازار ،اعضا ،اتحادیه‌های صنایع خدماتی ،تجاری ،صادرکنندگان ،تجارت خدمات و موافقتنامه‌های تجاری ،اعضای اتحادیه در فعالیت‌های صادراتی ،تجارت ،اتحادیه‌های صنعت خدماتی ،منافع ،موافقتنامه‌های ،بخش صنایع خدماتی ،موفقیت‌های صادراتی ،اولویت‌های بازار صادراتی ،فعالیت‌های صادراتی ،حمایت اتحادیه‌های صنعت خدماتی ،بازار صادراتی و موفقیت‌های ،دولت ،ائتلاف صنایع خدماتی ،ائتلاف‌های صنایع خدماتی ،صاحبان صنایع خدماتی

خلاصه ماشینی:

"یکی از راه‌های حمایت اتحادیه‌های‌ صنعت خدماتی از فعالیت‌های شبکه‌سازی اعضای‌ خود،امضای موافقتنامه‌های دوستی با اتحادیه‌های مشابه در بازارهای صادراتی هدف‌ حاشیه شمارهء بیست-نشانی تماس سازمان‌های ائتلافی صنایع خدماتی (به تصویر صفحه مراجعه شود) می‌باشد(به بخش شانزدهم نگاه کنید). بدین ترتیب،اعضایی که به صادرات‌ علاقمندند،ممکن است به سمت اتحادیه‌های‌ تجاری فرابخشی بروند تا منافع صادراتی‌شان‌ مورد توجه قرار بگیرد،ولی این اتحادیه‌ها نمی‌توانند با چالش‌های ویژهء رودرروی شرکت‌ها -به ویژه در بخش صنایع خدماتی-خود را هماهنگ کنند. مطالب این بخش می‌تواند برای‌ اتحادیه‌های صنایع خدماتی که درصدد توسعه‌ صادرات هستند،و همچنین برای اتحادیه‌های‌ تجاری که می‌خواهند مطمئن شوند به نیازهای‌ صادرکنندگان خدمات،جدا از سایر اعضاء رسیدگی‌ می‌شود،مفید باشد. اگر چنین‌ چیزی در اتحادیهء تجاری شما صادق است،پس‌ می‌توانید در مورد ایجاد یک کمیتهء صادرات‌ خدمات داخلی به منظور کسب منافع زیر بیندیشید: ارایهء ارزش‌های روشن برای اعضایی که‌ صادرکنندهء خدمات هستند و به تبع آن،جذب‌ اعضای بیشتر. مراحل زیر می‌تواند به ایجاد این حمایت و تاکید بر فعالیت‌های کمیته کمک کند: مرحله یک-انجام بررسی در مورد خواسته‌های‌ اعضا هنگام حمایت از صادرات: فعالیت‌های صادراتی کنونی آنها چیست؟ به چه بازارهایی علاقهء ویژه دارند؟ انتظار چه حمایتی از جانب اتحادیه دارند؟ آیا آنها،مانند مایلند در یک کمیتهء صادراتی شرکت کنند؟اگر مایلند،چگونه:شخصا؟به وسیله‌ کنفرانس از راه دور؟به وسیله پست الکترونیکی؟ مرحله دو-گزارش به اعضا در مورد نتایج بررسی‌ و اقدامات انجام شده متعاقب آن. در زیر نمونه‌هایی از فعالیت‌هایی که کمیتهء مزبور می‌تواند به عهده بگیرد،آمده است: اطلاع به دولت در مورد بازارهای صادراتی‌ اولویت‌دار برای اعضا و درخواست انجام‌ بررسی‌های بازار(توجه داشته باشید که‌ صادرکنندگان کالا و خدمات لزوما بازارهای مشابه‌ را هدف قرار نمی‌دهند)."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.